wie is er aan het aftellen ? en hoe kijk je hier tegenaan? ikzelf vind het erg spannend maar ik kan echt niet wachten!!!
Ik tel ook heel erg af nu hoor ! Het komt er zo op aan nu, maar voor hetz zelfde geld duurt het nog 4 weken ... Ik heb gedurende mijn zwangerschap weinig klachten gehad en heb alles kunnen doen. Nu begint het echt zwaar te worden. Ik heb 13 kilo erbij, alleen bij mijn buik en borsten en dat "hangt" dus echt heel zwaar op dit moment, waardoor ik last heb van mijn knieën en rug. Ook het indalen is niet bepaald pijnloos gegaan en ik heb nu op momenten nog steeds flinke steken bij mijn schaambeen in de buurt. Dan kan ik moeilijk verder lopen. Dus even er tussen uit is ook niet meer zo fijn. Ik tel dus ook af, en niet zo'n beetje ... en niet alleen door deze "klachten" maar ook omdat ik enrom nieuwsgierig ben naar ons kleintje ... Groetjes, Nikki F
ik tel ook af hoor. En hoop dat ik niet tot het einde hoef te wachten hihi!!! ben zo nieuwsgierig. En wat betreft de laatste loodjes voel me nu zo fit als een oentje. Bijna geen harde buiken en kan nog lekker uit de voeten. Dus ik ben bang dat de kleine zich voorlopig nog niet meld. Maarja ik laat de natuur zn gang gaan en hoop dat dat een beetje vlot gebeurd hihi!!!!!
k ben ook aan het aftellen nog 2 nachtjes dan krijg k een keizersnede me meisje is te groot en ligt in stuit heb de hele zwangerschap geen last gehad van kwaaltjes alleen nu heb k het gevoel alsof k een zak aardappelen op me buik draag ben het eigenlijk wel zat goh nikki f ook hier haha kom je ook overal tegen groetjes marline
Hier nog eentje die aan het adtellen is. Ik ben mijn buik en opgezwollen voeten beu. Van mij mag ze over 2 weekjes komen...ben namelijk zo benieuwd naar ons kleintje. 8)
Hier ook aan het aftellen. Helaas al over de uitgerekende datum heen. Elke avond gaan we slapen met het idee: "misschien vanacht". Nu kan het natuurlijk nog een poosje duren, maar wat mij betreft mag Kleine Pluis zich wel aan de wereld laten zien. De weeën mogen beginnen!!! Verder tijdens de zwangerschap ook weinig last gehad. Ik fiets nog steeds en kan gelukkig nog actief zijn ondanks de toeter. Maar alle klusjes in en om huis zijn wel klaar! Dus....laat maar komen!! Succes.
Halllo, Ja ben ook erg aan het aftellen. Iedere avond voor het slapen gaan denk ik misschien vanacht of in de morgen misschien vandaag. Heb weer flink last van buikpijn (voorweeen) en hoop dat het nu eens gaat beginnen. Groetjes Karin
Hier ook aan het aftellen... Heb wel elke keer weeen maar wil nog niet doorzetten. Hoop dat het snel komt ! Suc 6 allemaal met de laatste loodjes
hai hier ook eentje die druk bezig is met aftellen kan niet WACHTEEENNNNNN!!!! ik kijk wel 10 x op een dag naar de kalender in de telefoon in het boekje, van de vk waar de weken in staan hier op de forum. de site waar de kalender ook weer in staat. mijn vriend telt trouwens ook mee. elke dag zegt hij nu nog zoveel weken nu nog zoveel dagen. als mensen hem vragen hoe gaat het met je vriendin zegt hij nu nog zoveel weken kan haast niet wachten man , mag van mij al komen. denk ik wat dacht je van mij. heb net trouwens weer de oefen weeén gehad tenminste het was pijnlijker dan de vorige die ik gehad hebt dus. we wachten af.
Owh jeetje, ik heb wat afgeteld vorig jaar! En maar wachten, wachten en nog eens wachten totdat je er helemaal kriegel van wordt. En juist op het moment dat je het niet verwacht en niet aan het tellen bent..TADA! Succes meiden met de laatste dagen/weken!
ik tel ook af: nog 7 nachtjes slapen.... dan worden mijn kindjes per keizersnee gehaald!! Vreemd, maar ook zooooooooooo leuk en spannend! Sterkte meiden met de laatste loodjes! liefs Cherda
Dat lijkt me heel bijzonder, dat je, in het geval van een keizersnede, precies weet wanneer je kindje er zal zijn. Heerlijk eigenlijk, dan heb je die laatste onzekerheden allemaal niet. Niet dat een keizersneden nou zo ideaal is hoor, dat zou ik niet durven te beweren, maar dit voordeel heb je toch wel. Succes Cherda ! Groetjes, Nikki F
hihih. k ben zelfs al aan het aftellen, heb tot twee weken geleden nog niet zo'n fijne zwangerschap gehad, bekkenproblemen, een aantal bloedingen etc Dus ik heb echt zoiets van zit aub je 40 weken uit en blijf zitten waar je zit tot de 37 weken en was het morgen alvast de 37 ste week. Sorry, liefs fredje
Hier nog eentje die aan het aftellen is!! Ik ben vandaag precies over twee weken uitgeteld............ Het wordt nu toch wel zwaar nu. Ik moet eerder de deur uit om de kinderen van school te halen omdat ik langzamer loop en vaak even moet stoppen omdat ik een steek in mijn schaamstreek krijg. Laat maar komen die kleine! Gina
Heel Veel Succes Dames! Mijn kindjes blijven voorlopig nog eventjes zitten Al zou ik willen dat ik ze morgen al in mijn armen had, ben zo benieuwd Groetjes + Kusjes Jennifer
Ik ben al 30 weken aan het aftellen, haha! Nee hoor, zo erg is het nog niet, moet nog een hoop doen en regelen én hij moet nog even verder groeien. Maar kan me heeeel goed voorstellen dat jullie (= de 'op-het-eind'-dames) echt aan het aftellen zijn! Succes met de laatste loodjes
Ook hier zijn we aan het aftellen het rommelt al een poosje en dat maatk het er helaas niet makkelijker op...vind het eigenlijk wel tijd worden nu....
Ook ik ben aan het aftellen, maar ben bang dat ik straks moet gaan optellen.. dat ik over de uitgerekende datum kom te zitten.. Nou ja kan er weinig aan doen.. we zien wel wanneer ze zin heeft om op de wereld te komen. Ben zo nieuwsgierig!! Groetjes Kalush
Hier ook iemand die niet kan wachten.... Heb het wel een beetje gehad nu. Ik slaap slecht en hou veel vocht vast. Het is zó spannend! Zie ook wel een beetje tegen de bevalling op omdat ik totaal niet weet wat ik moet verwachten.... Maar verder mag het wat mij betreft nu meteen beginnen hoor! Allemaal veel succes straks met bevallen! Groetjes, Eefje