Wij willen het ook weten! Eerst wou vriendlief niet, maar na de eerste echo wil hij het wel weten. We gaan het niet met de rest van de wereld delen waarschijnlijk. We willen het niet weten om praktische redenen, maar gewoon omdat we heel nieuwsgierig zijn.
Natuurlijk ben ik erg nieuwsgierig, maarrr... wij willen het niet weten. De verrassing bij de geboorte lijkt me zo groot en we hoeven ook niet bang te zijn dat we onze mond voorbij praten...
Wij willen het nu niet weten. Wij hebben nu 3 kinderen, bij de eerste 2 wisten we niet wat het zou worden en bij de derde wel. Ik wou graag weten hoe het was om het te weten. De verrassing bij de bevalling heb ik bij de derde wel erg gemist en daarom hebben we er nu voor gekozen om het niet te weten en het 1 grote verrassing is!!
ikke ikke ikke !!! Ook wij willen het heeeeel graag weten hihi, zodat we lekker kunnen gaan shoppen als t een meid word en als t weer een jongetje blijkt te zijn heb ik nog 3 vuilniszakken vol kleding ongedragen met kaartjes er nog aan van ondergoed tot schoenen en jassen dus dat zal een hoop kosten schelen Onze zoon kreeg zoooooveel en wij hadden veel gekocht en tijdens babyshower zoveel gehad dat ie de kans nie kreeg meer als de helft aan te doen En we vinden t gwn leuk te weten wat we krijgen zodat we namen kunnen vaststellen, eerder gezegd shoppen etc. AL word t een jongetje weer kopen we zowiezo weer kleding omdat mijn vriend alles wat we hebben 2de hands vind en t niet eerlijk vind voor de 2de whahaha Ik ben nu 16 weken en 1 maart 20 weken echo dan ben ik al bijna 22 weken zwanger, ppfff kunnen niet meer wachtennnnn
ik ben nu 34 wk zwanger en wij weten wat het wordt wij vonden het wel praktisch om te weten als we met zijn tweeen zijn noemen we de baby gewoon bij naam kunnen we alvast wennen we hebben geen rare reacties gekregen we hebben het verder ook aan niemand vertelt alleen wij tweeen weten het maar soms zitten mijn moeder en schoonzusje voor de grap wel eens te vissen of ze er achter kunnen komen maar wij zeggen niks. groetjes friesemeid
hey hey, bij mijn eerst zwangerschap wist ik dat ik een jongen zou krijgen. Ik voeld ehet aan alles. helaas wist ik het toen pas zeker toen hij geboren werd. was op de echo niet te zien. Nu heb ik heel sterk het gevoel dat we een meisje krijgen, en ik wil het heel graag zien op de 20 weken echo. Mijn partner wil het niet weten. hij is bang dat iedereen het dan weet. nu heb ik met hem afgesproken dat ik aan de vk ga vragen of hij het op wil schrijven en dat ik alleen het wil weten. en ik kan heel goed mijn mond houden. We hebben eigenlijk alles al in huis voor de baby, alleen de kleertjes word een beetje een probleem.
wij willen het ook weten hebben 17 feb een 3d echo met geslachtsbepaling, op 18 weken. Maarrr vandaag heb ik een controle bij de gyn en heeel heeeeeel misschien dat ze het vandaag ook al kan zien zo spannend!!
Hoi Wij wisten het bij beide kinderen ook wat het geslacht zou zijn. Ik vond dit ook erg leuk en praktisch. Ik had bij mijn zoon echt een mooi stoer jongens kamertje en nu bij onze dochter een super lief meisjes kamertje met lekker veel roze . Ik vond het erg handig om te weten in verband met kleren, de babykamer, namen bedenken enz. Maar kan me wel voorstellen dat sommige mensen de verrassing leuker vinden
Wij wilde het ook weten, ben absoluut niet van de neutrale dingen, vind dat helemaal niet mooi. Bij onze dochter wisten we het vanaf de 20 weken echo, en bij deze zwangerschap hebben we met 17 weken een geslachtsecho laten maken. Wij wilde nl. heel graag een meiden gezin en wilde ook niet er bij de geboorte pas achter komen dat het een jongetje was (daarbij was die muur inmiddels knalroze, ook zo zielig ) Het is dus idd een jongetje en ik heb echt wel ff een week nodig gehad om van de schrik te bekomen. Uiteraard is hij net zo gewenst en gelukkig gezond (das toch het belangrijkst) maar moest er gewoon aan wennen. Nu kunnen we niet wachten om te zien hoe de jongensversie van ons geworden is Wij vertellen het ook aan iedereen, ik vind het altijd zo'n onzin als mensen het niet willen vertellen terwijl ze het zelf wel weten (is natuurlijk je eigen keuze). Ik weet dat ik het van andere mensen (vrendinnen/kenissen etc) echt niet boeiend vind of ze nu een jongetje of meisje krijgen, vind het alleen wel zo handig om van te voren te shoppen dus om het gewoon te weten. Ik vind het ook niet minder een verrassing als je het geslacht nog niet weet. Vind het juist leuk om halverwege het al te weten. Er is nog zoveel dat je tegen de bevalling niet weet, naam hoe het eruit ziet etc, dat of dat piemeltje er nu wel of niet zit me niet zoveel doet.
Dat hebben wij nu ook.Bij de 1ste wisten we het niet.Bij de 2de wel.Moet zeggen dat de verassing er ook vanaf was.Nu willen we het niet weten,dus extra spannend.Ik had wel kriebels,wou het in het begin wel weten,maar nu heb ik zoiets van,laat maar.We zien het wel bij de geboorte.
Wij wilden het de vorige keer weten en deze keer ook. Ik vind het gewoon makkelijk, en ik vind het allemaal al spannend genoeg Mijn omgeving vond het niet raar hoor, het is ook heel gewoon tegenwoordig.
wij willen ook heel graag weten wat het word, en ik ben gewoon veel te nieuwschierig om te wachten tot na de bevalling. wij hebben het gevoel dat het een meisje word, we zullen zien
Wij wilden het heel graag weten, heb met 16 weken een geslachtsbepalende echo gehad, was zo nieuwsgierig... Bij mijn dochter wisten we het ook. Mijn moeder was de enige die het een beetje jammer vond, maar ook supernieuwsgierig. Niemand heeft er vervelend op raar op gereageerd hoor. Het is tegenwoordig toch helemaal niet gek als je het geslacht van tevoren weet?
Wij willen het waarschijnlijk ook wel weten. Maar houden het dan wel voor ons! Voor de familie blijft het een verrassing.
Wij willen het ook weten en dan mag iedereen het van mij ook weten. Maar we moeten nog even wachten, met valentijnsdag weten we wat het gaat worden!
Wij willen het ook weten maar zijn er nog niet uit of we het geheim houden.bij de eerste wisten we het al heel vroeg en mocht iedereen het weten.dat het geen verrassing meer zou zijn bij de geboorte vind ik zo'n onzin! Ik was enorm verrast hoe mijn mannetje er uit zag en ik kon me juist tijdens de zwangerschap al beter hechten omdat ik wist wat er in mijn buik zat! Bij de naam noemen,de kleertjes uitzoeken etc. Klinkt misschien gek maar mijn zwangerschap voelt nu nog minder echt omdat we het geslacht nog niet weten.
Manlief wil het zeker wel weten, maar ik ben er nog niet over uit! het lijkt me zo leuk om het en verassing te houden..maar het is ook wel makkelijker als je het wel weet en het is zowieso een verassing zo'n klein wondertje! Ik ben er nog niet over uit
van mij maakte het niet zo heel veel uit eigenlijk..ik had al vanaf het begin het vermoeden dat het een meisje zou worden...dus vroeg voor de 20 weken echo aan mijn vriend wil jij het weten of niet? en hij wilde het heel graag weten..toen werd er gezegd dat het een meisje is voor mij niet echt een verassing.,..alleen mijn vermoeden werd bevestigd hihi
Vanaf 5 weken zwangerschap was ik overtuigd van het feit dat het een jongetje zou worden. Ik kon dan ook niet wachten tot de pret echo, die 'pas' met 17+4 weken gemaakt werd. Groot was mijn (onze) verbazing toen het echt overduidelijk een meisje bleek te zijn!!! We vinden het geweldig om te weten en we hebben het tegen iedereen verteld. Afgelopen zaterdag was ik jarig en iedereen nam voor zowel mij als voor ons kleine meisje een cadeautje mee. Super leuk! Het blijft voor ons nog steeds een verrassing hoe ons meisje eruit ziet, of ze haartjes heeft, op wie ze lijkt, hoe zwaar en hoe lang ze zal zijn bij de geboorte en natuurlijk, wat haar geboortedatum gaat worden. Persoonlijk vind ik het onzin dat je niet meer verrasd kunt zijn als je al weet wat het geslacht is, maar ik heb wel bewondering voor de mensen die zo lang hun nieuwsgierdigheid de baas kunnen blijven. Groetjes, Caitlin