Wie wil weten wat t wordt??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door versace cristal, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    "Vroeger" zei ik altijd dat ik het niet wilde weten. Maar op een gegeven moment dacht ik: ik wil het wel weten als het zover is. En nu...nu weet ik het niet. :)

Maar ik hoef ook nog niet te beslissen...eerst maar eens zwanger worden! :D

2. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij willen het ook heeeeel graag weten!! Ben echt super nieuwsgierig!!! Maar nog effe geduld, over 5 weken hebben we de 20 weken echo.

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik wou het heel graag weten bij de eerste, ik hou ook helemaal niet van unisex dingen. Bovendien vind ik dat het de zwangerschap veel persoonlijk maakt, je kunt over je zoon of dochter praten ipv de baby.

Bij de tweede had ik wel een lichte voorkeur voor een meisje moet ik zeggen, gewoon omdat we al een jongen hebben. Sinds vorige week weten we dat het inderdaad een meisje is, maar een broertje was net zo welkom geweest!

4. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij wilden het beide keren graag weten, dan kun je toch gerichter kleding kopen, de gordijnen in een leuk kleurtje, de rest hebben we in unisex kleuren gelaten voor het geval het toch niet zou kloppen. En bij de geboorte blijft het toch een verrassing hoe de baby er uiteindelijk uitziet.

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die zo denkt :)

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Bij de eerste wisten we het en bij deze willen we het ook weer weten. Vooral omdat het gewoon praktisch is in aanschaf van de babyspullen en het inrichten van het kamertje. Ik hou namelijk zelf van kleur, dus bij de eerste hebben we dan ook een knalblauwe muur gemaakt.

Het is overigens wel een geheimpje tussen mij en mijn partner. We vertellen het verder niemand!!

7. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

ja ik wil het ook graag weten.
    laat met 17 weken een geslachtsbepalende echo doen.
    ik vertel tegen anderen dat het niet te zien was, ook geen gezeur van wat is het. lekker makkelijk

8. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

Komt er bij jullie niemand boven dan?wij kunnen het niet geheim houden voor de ouders want die passen geregeld op.en ben wel bang dat het uitlekt,mijn ma is nogal een flapuit ;) dus ik twijfel of ik het misschien toch maar aan iedereen vertel..iemand hetzelfde "probleem"?

Deel Deze Pagina