mijn buzz heeft altijd een klik gegeven bij het uitklappen, en ik dacht dat het zo hoorde,maar niet dus. nu moet die opgestuurd worden, maar ik heb geen bon, en ik hoop dat iemand mischien een bon heeft voor me. die je weer terug krijgt natuurlijk. [/i]
Heb je het misschien met je pinpas betaald? Als je dat hebt gedaan en je gaat met je bank afschrift naar de winkel, dan kunnen ze je meestal ook wel helpen.
ik heb hem gekregen, en die persoon is erg ziek en weet niet waar en of ze die nog heeft. de winkel wil niet helpen, wil hem opsturen maar kan niets over de kosten zeggen. ik ben van mening dat dit met zo`n dure wagen niet kan. en ik vind dat als quinny ziet dat dit een mankement is wat al van het begin af aan speelt dat dit opgelost moet worden. ik weet dat er veel wagens van 2006 vervangen moesten worden vanwege de zogenaamde kinderziektes ik baal gewoon als een stekker. ook omdat prenatal totaal niet behulpzaam, en begrijpend is, en moet je nagaan wat ik er voor een geld heb uitgegeven.
Zelf contact opnemen met Quinny! Ik denk dat die je wel gewoon netjes helpen hoor. Ik heb een Bugaboo en ook is met een klacht in de mail gehangen....en opgelost, zonder overleggen van een bon, al had ik wel een bon.....maar niet over gerept. Succes.
hoe lang heb je de wagen? (niet dat ie na een jaar stuk mag gaan, maar binnen een jaar geldt de garantie nog) en als ie gepind is, kun je inderdaad met een afschrift ook nog naar de winkel gaan
je hoeft niet persee naar de prenatal hoor met je wagen ik heb mijn speedi helemaal in arnhem gekocht terwijl ik in utrecht woon en zei toen tegen die verkoper wat als er nu iets mee is moet ik dan persee naar jullie om hem telaten maken nee zei hij elke quinny dealer daar kan je naar toe met je kinderwagen ik zou het eens proberen en indd anders quinny een mail sturen hun hebben geen telefoon nummer dus mailen gaat net zo vlot binnen 48uur een reactie terug
Denk dan toch dat je een bon moet hebben. Want Quinny schijnt echt een bagger klantenservice te hebben,vandaar dat wij er van af zijn gestapt. Succes.
Bij de 9maanden beurs helpen ze je zo met vanalles! (Quinny pit stop noemen ze het) Daar is mijn buzz helemaal opgeknapt en nieuwe remmen gekregen enzo. Jammer dat die natuurlijk voorbij is maar jonge gezinnenbeurs hebben dat ook! Maar als je quinny inderdaad even op belt of mailtje stuurt dat ze je zo helpen! Ik heb zelf wel een bon van de buzz en wil daar wel een kopie van maken voor je als het echt moet! Maar ik denk dat het allemaal niet zo moeilijk hoeft en dat quinny goede service hebben!
ik vind echt dat ze hele goede service hebbend bij quinny maar ieder heeft daar zijn ervaring natuurlijk mee ik had een dekentje van de dreami maar die was kapot gegaan in de droger en kreeg van hun zo een nieuwe
de winkel heeft al met quinny gebeld, en daar werd gezegd dat ze contact zouden opnemen als ze boven een bepaald bedrag uitkwamen maar ik heb waarschijnlijk een bon, dus dan kan die worden opgestuurd. ik moet toch eens wat beter opgaan letten op het beheren van bonnen
ja ik heb hun ook gemailt en ik heb het echt voor elkaar gekregen vandaar dat ik het super goede service vind
Volgens mij hoort die klik wel hoor. Mijn Buzz klikt ook gewoon als ik hem open. En hij is gloedjenieuw.
bij prenatal hebben we gekeken naar de buzz en met 1 vinger is die uit te klappen zonder klik. die van mij moet je echt even het eerste stukje trekken tot die hard klik zegt en dan veert die open. ze hebben dorel (quinny) gebeld en dat schijnt niet te horen. in ieder geval heb ik de bon en laat ik hem morgen of vrijdag opsturen in de beschrijving staat ook niet dat die klikken moet, alleen aan het eind van het uitklappen dan klikt die in de vergrendeling zeg maar. maar mischien is dit wel 1 van de problemen waar van dus gezegd word dat veel frames die hebben