Hoi! Ik ben op zoek naar iemand die regelmatig voor mij foto's wil bewerken. Ik ben eigenaar van een webwinkel in babykleding en tot nu toe plaats ik de door mij gefotografeerde foto's van de kleertjes op de site. Nu ben ik bezig met een professionaliseringsslag en ik vind het hierbij ook horen dat er foto's zonder achtergrond (of met een witte achtergrond), dus alleen van de kleertjes op de site komen. Helaas ben ik zelf niet handig met fotoshop en ik heb helaas ook geen tijd om me er in te verdiepen of om een cursus te gaan volgen. Het zal gaan om zo'n 30-50 foto's per maand, maar na binnenkomst van nieuwe collecties kan dit meer zijn. Graag hoor ik of iemand interesse heeft en wat je dan per bewerkte foto wilt ontvangen. Voor een reactie of voor meer informatie kan je me pb-en.
Hoi, Wat wil je precies dat iemand doet? Alleen zorgen dat het kindje met kleren uit de foto wordt gesneden? Dus de achtergrond weg halen? En dit dan ongeveer 30 tot 50 keer per maand?? groetjes!
Je mag me anders wel een pb sturen met een foto die je bewerkt wil hebben, zet je er maar even bij wat je wilt en dan zal ik je een voorbeeldje terug sturen. groetjes
Wij hebben het boek: photoshop cs3 van Kelby. Echt een super boek. Als je weer iets meer tijd hebt, heb je het zo onder de knie! Wij zijn er op vakantie mee begonnen. Kinderen op bed, glaasje wijn erbij en samen photoshoppen. Niet elke avond natuurlijk!
Ik wou dat ik dat ook kon...lijkt me echt leuk om te doen. Dalijk als de kleine geboren is wil ik ook graag een mooie banner, mischien dat iemand dat voor mij wil maken? Wat is het adres van jouw webshop kippie?
zijn die foto's van bijvoorbeeld kixx niet in een studio met witte achtergronden gefotografeerd? Ik kan wel met photoshop werken, maar je krijgt daarmee nooit hetzelfde resultaat als met een studio.
Ik heb al verschillende reacties gehad, leuk! @guppie: het zou best kunnen dat de kleertjes van kixx in een studio zijn gemaakt, ik zie dat dus niet. Wat ik nu aan voorbeeldjes heb gekregen ziet er gelijk professioneel uit zelfs met foto's in lage resolutie en zonder fotostudio. Ik heb net even een kijkje genomen op die site en nu staat daar bij ieder artikel één fotootje. Zouden jullie op basis van de ene foto een artikel kopen? Ik maak zelf altijd 3 foto's: 1 van de voorkant, 1 van de achterkant en een detailfoto, maar ja.. dus ook driedubbel zoveel werk (en kosten) dan.
persoonlijk zou ik een product niet zomaar kopen als ik neit alles gezien heb... maar als er op de achterkant niets staat zou ik daar geen foto van maken. Als er op de voorkant iets staat waarvan echt een detail zichtbaar moet zijn zou ik dat er wel heel specifiek opzetten. dus ik zou het een beetje laten afhangen van het artikel, maar dat is dan mijn mening.
Ik zou inderdaad als er verder niks op de achterzijde staat, niet speciaal een foto van maken. Als er wel iets op staat uiteraad wel! Detail vind ik persoonlijk altijd wel leuk!
Ik koop zo af en toe iets bij kixx en zo af en toe bij kleertjes.com. De laatste tijd shop ik liever in winkels, omdat mijn dochter niet meer zo snel in iets groeit, en dan moet de maat wel goed zijn. Met spijkerbroeken ben ik iets makkelijker, omdat je op internet goede aanbiedingen kan vinden! Daarvan kan je meestal wel de achterkant zien. Maar de dingen die ik online koop vind ik dan zo leuk dat ik de niet geziene achterkant voor lief neem. Ik zou overigens wel meer op kixx wel kopen, maar ze hebben voornamelijk dure merkkleding. Die heeft mijn dochter wel, maar daar koop ik af en toe 1 stuks van, zodat het niet zoveel pijn doet in de portomonaie. Heel veel tegelijk doe ik dus nooit.
ik zelf werk al jaren met photoshop...nu sinds een aantal maanden voor betalingen voor mensen...ik heb al aan aantal opdrachten gehad zoals fotoboeken en bewerkte fotos en creaties.... ik heb ook een website...zijn er mensen geintresseerd dan kunnen jullie me pben...succes
Dit topic mag dicht. Ik heb veel reacties gehad en blijkbaar zijn er veel handige en creatieve meiden / partners op het forum, want wat ik tot nu toe heb gezien ziet er super uit. Het is moeilijk kiezen.