Ik ben nu overtijd (zoals ook aan mijn banner te zien is), sinds gisteren heb ik wel een beetje donkere afscheiding, maar meer ook niet. Ik durf niet te testen, vrijdag moet ik toch naar mijn gyn. Maar zou er nog een kans in zitten.Ik hoor zo vaak, dat mensen donkere afscheiding hebben en toch ongesteld worden. hmm. Het mag nu wel eens raak zijn.
als je wat donkere afscheiding hebt zou ik als ik jou was (tenzij je genoeg testen hebt) even wachten meid, vaak is wat donkere afscheiding een voorbode dat je ongesteldheid eraan zit te komen... als je geen zin hebt om te wachten kun je morgen (of vanmiddag gezien je overtijd bent) gewoon testen, maar je kunt natuurlijk ook afwachten tot vrijdag en als je dan nog niet ongesteld bent geworden kijken of de gyn een inw. echo maakt zodat je weet of je idd wel of niet zwanger bent.. succes meid, duim met je mee...
Ik ben al meer dan een jaar gestopt met de pil. Ik heb nu clomid gehad, volgens de gyn zou ik afgelopen zaterdag mijn ongi verwachten, maar nog steeds niets. Normaal heb ik dezelfde dag nog helder rood bloed, maar nu niets. Ik vind het heel vreemd, vandaar dat ik hier mijn vraag stelde.
ja dat begrijp ik, maar je lichaam kan door verschillende reden ineens in de war zijn (ook mede door medicijnen) vandaar dat ik ook zeg en vooral ook door de ervaringen van andere dat wat bruinig verlies "vaak" een voorbode is van aankomende ongesteldheid...
ik zou testen.. ik heb het ook gehad en mijn ongi brak niet door.. getest en zwanger.. helaas niet goed gegaan.. ik ken ook een dame die had het ook en die was ook zwanger en daar ging het wel goed bij.. dus als ie niet doorbreekt.. zou ik testen !