Hoi wij waren gisteren een beetje nieuwsgierig en gingen een keertje pendelen of we een jongen/meisje zouden krijgen. Kwam duidelijk uit een meisje. We hebben daarna nog even wat vraagjes gesteldt. En een daarvan tog wel erg geschrokken, dat mijn schoonvader zeer binnenkort zou overlijden aan een natuurlijke dood. Schoonvader heeft momenteel wel wat gezondheidsproblemen. Wie heeft hier ervaring mee hoe erg betrouwbaar is nou zoiets. Groetjes,
Ohw jakkie, dat je zoiets durft te vragen. Ik heb er verder geen ervaring mee.. Bij mij is er ook gependeld. 3x, iedereen had het geslacht goed en 1 iemand zat er met de maand naast...
Ja dat heb ik ook altijd gehoord, maar dacht zal het hier niet zeggen voor ik wat verkeerds zeg hihi... Ik heb altijd gehoord dat als je zoiets vraagt je juist tegenslag krijgt?? Is dat ook zo? Daarom zou ik dat dus nooit durven vragen!
het was niet de bedoeling om dat te vragen. nee ken inderdaad wel leukere dingen. Maar door andere simpele kleine vraagjes die ik niet helemaal vondt kloppen met de antwoorden kwam ik erachter en toen vroeg ik dit gewoon. En nou begreep ik ook waarom mijn eerdere vragen na mijn idee zon vreemd antwoord gaven
hoi 2juli, ik pendel al heel erg lang en wat je heb gevraagd is heel erg gevaarlijk. wil je niet bang maken natuurlijk maar mijn ervaring is als je zoiets vraagt het binnen een half jaar ook gebeurt. hoop dat het niet gebeurt natuurlijk. je kan beter op forum pendelen vragen of er iemand voor je wilt pendelen en het niet zelf doen als je niet weet hoe het moet en wat voor vragen je moet vragen. kussie wendy
ja het was inderdaad niet onze bedoeling. als het wel zo mocht zijn hebben we er zeer zeker vrede mee want de situatie voor mijn schoonvader is momenteel ook niet alles en er komt geen verbetering in. Mag ik vragen wat kan hierin dan precies gevaarlijk zijn. is dit ivm aura of zo