begin deze week miskraam gehad! woendag geheel me auto laten maken voor 900 euro. heb ik vandaag ongeluk gehad heel me auto totaal los verklaard! ik heb altijd pecht... wie herkend dit gevoel?
He meid, ik herken het soms wel als er idd allemaal dingen "fout gaan!"Maar ik wil je heel veel sterkte wensen,want wat jij in een week heb meegemaakt,gaat je ook niet in je koud kleren zitten zeg! Sterkte meid!
Je moet niet bevestigen:ik heb altijd pech,dan gebeurd t ook.Draai het eens om...kijk wat er gebeurd.
ja dat dacht ik ook, toen ik vlak langs een andere auto reed, dus toen heb ik maar gezegd: ik heb altijd geluk. En de volgende dag had ik 2 deuken in mn zijscherm.
hm... naar mijn idee werkt het niet zo. Ben denk ik te nuchter hiervoor. Je bent waarschijnlijk gewoon wat gevoeliger voor vervelende gebeurtenissen nu en hebt domme pech met je auto. Positief punt: je kunt het navertellen. Wat kan jou die auto schelen!
jah ga vandaag kijken voor een nieuwe auto! me tegen partij laat niet van zich horen! heb al aantal keer gebeld. ma dan zet de meneer zijn telefoon uit! als hij maandag nog niet heeft gebeld! trek ik hem ik! gaat me no clam niet om hoog
jah ga vandaag kijken voor een nieuwe auto! me tegen partij laat niet van zich horen! heb al aantal keer gebeld. ma dan zet de meneer zijn telefoon uit! als hij maandag nog niet heeft gebeld! trek ik hem ik! gaat me no clam niet om hoog
hier ook zo'n pech eerder mijn vriend 2 weken terug auto grote beurd met vanalles laten maken 780 euro. vorige week auto ongeluk: kosten 3500 euro daarna in dezelfde week 2 x pech gehad met een andere auto. Afgelopen woensdag: rijbewijs verloren en n ook nog eens zijn paspoort kwijt :S
wie zn schuld is het dan? Heb je wel een schadeformulier ingevuld dan? zo niet, dan is dat behoorlijk dom , zeker bij een schade waarbij je auto total loss is verklaard door de schade-expert. enne, wat trek je in? Je kan niets intrekken? zolang je geld vd verzekering krijgt kost het je altijd je noclaim. Best snel trouwens, dat een schadeexpert dezelfde dag nog komt, toen mijn auto helemaal in de kreukels lag omdat iemand met 140 km/u in mn zijkant ramde moest ik 2 dagen op een expert wachten...
het was mijn schuld! we hebben de papieren we ingevuld ma ik moet zijn groene kaart nummer nog hebben en zijn rijbewijs nummer! heb hem al aantal keer gebeld als hij opneemt..jah ken ik ook niets aan doen! maandag zlm op bellen af hij zicht heeft gemeld voor schade!? zo niet laat ik hem vervallen daar! xxx
je kan niets laten vervallen, schade gereden is schade, klaar. Stel dat diegene ineens een sterfgeval had en niet kon reageren, dat zou ff lekker worden dat je daarna geen aanspraak meer zou kunnen doen. Zo werkt het niet.;