Op de site staat het volgende: Ik heb me aangemeld maar nog steeds geen Verrassing! ontvangen. Kan dit? Ja, dat kan. Zodra we voldoende producten hebben die passen bij je ingevulde interesses, sturen we de Verrassing! toe. Dit kan soms enige tijd duren.
Gokje... Ze hebben weer adressenbestanden om te verpatsen... Al leuke aanbiedingen telefonisch gehad toevallig??
Ik denk ook niet dat jullie ooit wat zullen krijgen. Ben blij dat ik me toen maar niet heb ingeschreven. Je weet maar nooit wat ze allemaal met je gegevens doen.
Ik las net dit op hun facebook pagina: 2 augustus Vakantietijd! Maar toch loopt het aantal aanmeldingen voor verrassing.nl op. Hier en daar merken we wat argwaan. En dat kan. En dat mag. Sommigen durven zich niet aan te melden of melden zich weer af. Dat laatste kan natuurlijk altijd. We ...willen graag benadrukken dat wij van Verrassing geen enkele baat hebben bij het misbruik van persoonlijke informatie. Wij geloven namelijk niet in het lastig vallen van mensen. Daar zitten we zelf ook niet op te wachten. Hier en daar bespeuren we wat teleurstelling dat mensen nog geen verrassing hebben ontvangen. Op dit moment zijn we druk bezig alles in gereedheid te brengen en zijn we met veel partijen in gesprek om artikelen aan te bieden. Je mag er dan ook vanuit gaat dat je voor half september geen verrassing ontvangt. Maar wanneer je hem wel ontvangt en wat de inhoud is: ook dat zal en moet een verrassing blijven. Kortom: nog even geduld en ben er gerust op dat wij NOOIT gebruik of misbruik maken van persoonlijke gegevens. Goed weekend! Team Verrassing.
Ik heb gister bij de post iets ontvangen. Ik weet alleen niet of het van deze site afkomt aangezien er geen briefje bij zat en het de retourpostbus op de envelope door meerdere bedrijven word gebruikt
Hmm ik zie net dat hun verrassingen niet door de brievenbus passen en altijd in een doos worden geleverd. Dus van hun kan het niet zijn...
Ik kreeg een concealerstick en een plump-lipgloss. Helemaal nieuw en aan de envelope te zien echt door een bedrijf verstuurd.
stond idd op site dat het niet door brievenbus kan. dus dat zal t dan niet zijn. maargoed, denk nog steeds dat het bullshit is