Zit ik weer met een test waar ik dit keer een heel heel heel vaag lijntje op zie.. Zien jullie het ook?
Ik heb nog geen cyclus.. Ben nog niet ongesteld geweest sinds mijn bevalling. Maar ik voel weer van alles wat ik toen ook voelde.. Over 2 dagen maar weer testen dan
Ik zie ook een licht streepje..maar je bent in Dec 2014 bevallen zie ik? Dan zou je snel weer zwanger zijn! Maar het kan wel...
Ik zie hem!!! zo zag mijn eerste test er ook uit!! ik zat met jou in het zwangerword groepje vorigjaar!! xxx
@RoGiJuLi het kan niet meer van mijn zwangerschap zijn. Heb vorige week ook een test gedaan en daar was niets op te zien. @Maantje dat weet ik nog wel! Mijn test zag er vorige keer ook zo uit. Toen was ik ook al zo aan het twijfelen. Nou ik ben blij dat ik in ieder geval geen spoken zie en we zien over een paar dagen wel of het weer iets is.
Heb aan het begin van de avond weer getest, maar ik zie nu vrij weinig. Morgen of overmorgen nog maar eens en anders hoop ik snel ongesteld te worden.
Op je tweede foto zie ik ook minder (geen streepje) dan op je eerste foto (licht streepje)... Houd je ons op de hoogte? Succes!
Op de eerste test zie ik ook een streepje maar op de tweede helaas niet. Ben benieuwd naar je volgende test.
Deze test vanmiddag gedaan.. Wederom zie ik weer een heel licht streepje, die ik maar slecht op de foto krijg. Maar goed hij is dus duidelijk niet donkerder geworden dan de eerste test.
Ik zie op alle foto's een streepje, zelfs op de tweede van de kv. Mijn schermverlichting van de Ipad staat laag en hiermee zie ik toch echt iets. Of misschien zie ik ze vliegen