Ja ik weet, ik ben veel te vroeg en dat is dom.... Maar ik kon de drang weer niet weerstaan...Nou heb ik een roze streepje, ook niet weg te spoelen door water, maar op een vreemde plek. Zijn er meer die daar ervaring mee hebben ( kv 2v5) ?? Daarna nog een Action test gedaan ( geen ochtendurine) Is ook heel inieminie iets te zien....Maar minder duidelijk dan hier. Was even benieuwd naar ervaringen! Liefs, Yvonne
Ziet er veelbelovend uit. Is je test al opgedroogd? Dan wordt het streepje nog wel war donkerder denk ik.
Bedankt meiden voor het turen! Action is wel heeeeeel vaag hoor Maar goed, morgen nog maar eens proberen met ochtend urine! Liefs, Yvonne
Dit dus. Het linker streepje staat ook meer naar links dan normaal dus het teststripje is dus gewoon iets naar links verschoven. Spannend. Hopelijk loopt hij mooi op.
de streep staat niet goed, er is altijd een vaste afstand tussen de 2 strepen (zie mijn avatar) hoop snel voor je duidelijkheid!
Wilde al.hetzelfde gaan zeggen als mijn voorganger..... De streepje hebben een bepaalde vast afstand van elkaar. Natuurlijk kan het stripje wat meer naar links of rechts in de verpakking zitten. Op de actiontest zie ik helaas niets. Met ochtendurine is vaak wel beter.....
Als de controlestreep teveel naar links zit moet de teststreep ook naar links zitten en niet ineens teveel naar rechts. als je het stripje goed ligt zodar de controlestreep op de juiste plek zichtbaar is dan zal het vage vlekje verdwijnen achter de huls. Ongeldig resultaat is dit helaas.
over de kv durf ik niks te zeggen, maar op de actiontest zie ik toch wel een lichte roze streepje hoor.
Bedankt voor jullie meningen meiden! Het wordt toch weer afwachten...zucht! Ben blij dat je ook wat op de Action test ziet Mamabri! Hou jullie op de hoogte Liefs, Yvonne
Ik zie op je actiontest ook een vaag streepje. Over de KV durf ik niks te zeggen. Ik hoop op een mooie streep morgenochtend! * strooit wat hcg*
De KV is een ophoping van vloeistof. Die is niet geldig. Op de action zie ik (nog) niks helaas. Hopelijk heb je van de week meer duidelijkheid.
Idd, nog even een testje doen. Ik zie helaas niks op die van de action, maar dat kan aan mijn laptop liggen. Ben benieuwd naar je nieuwe test.
Omdat ik heel erg met Yvonne mee leef en ze vanwege weinig tijd alleen in een apart clubje haar test kon showen vanmorgen plaats ik hem even namens haar, vind ze vast niet erg! Deze action is van vanmorgen en ik zie wederom een heel licht streepje, wordt heel spannend zo!