kruidvat test en cb

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door liza1991, 13 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess

Ik weet nu sinds donderdag dat ik zwanger ben. Er zit alleen weinig verandering in mijn testen . Ze worden niet veel donkerder. Ik zou nu 4 weken en 4 dagen zijn . Is deze test dan niet te licht ? Volgens mij heb ik van de week zelfs een iets duidelijkere als deze gehad. Ik heb cb gedaan die zei afgelopen donderdag 1-2 weken na een lange tijd wachten. Gisteren zei die weer 1-2 weken wel direct dat ik zwanger was sneller als vorige keer. Ik maak me alleen erg druk had nu wel donkerder testen verwacht.

Bijgevoegde bestanden:

2. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    meis het is nog heel pril he geef het gewoon een paar dagen voor je weer test, het hcg stofje verdubbeld zich ook pas om de dag....

3. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Ik weet dat het nog pril is maar lees overal dat iedereen al duidelijkere testen had als wat ik nu heb.

4. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    De eerste tijd schommelt je hcg heel erg. En niet bij iedereen knallen de testen even snel. Je zou een ander merk test kunnen proberen, en als je echt twijfelt kan je bij de ha een bloedtest aanvragen en twee dagen later nog een. Dan krijg je je hcg in cijfers

5. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn testen waren ook zo licht in het begin. Het is misschien lastig, maar geef het nog een weekje...

6. Ariane

Ariane Actief lid

24 jun 2010
    108
    0
    0
    De kruidvattesten lopen ook wat minder snel op als dat ze vroeger deden! Bij mij bleven ze in het begin ook vrij licht, en nu al 15 wkn zwanger :) Ik zou ze ook even een paar dagen laten liggen en dan het weekend ofzo nog een keertje testen voor je eigen gemoedsrust!

7. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Heb net een andere test gedaan de etos 2 voor 5 en die was een stuk lichte als de kruidvat hoe dat nou weer kan terwijl die cb weer 1-2 weken zei….

8. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Al begrijp ik echt dat je graag donkere streepjes wilt... maak jezelf niet gek met al die testjes! kost heel veel geld en positief is positief. Wacht even een paar daagjes en dan komt er vanzelf een knaller. Niet te druk maken hoor! :)

9. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    lief van je . iK vertrouw het alleen niet omdat ik iedereen maar hoor over knallers en die verdubbeling om de 2 dagen nou bij mij is dat niet :(

x

10. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Volgens mij moet je bij de cb 2 weken bij tellen omdat deze aangeeft vanaf de eisprong/bevruchting. Dus dan ben je idd ongeveer 4 wk zwanger.
    De streepjes zijn bij iedereen verschillend.
    Alleen om de twee dagen testen anders maak je jezelf gek en anders een bloedtest aanvragen bij de dokter.
    Succes meid.

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Die etostesten geven altijd vagere strepen aan, daar hoef je je volgens mij echt niet druk om te maken.

Heb je die digi's wel gedaan na minstens 4 uur je plas ophouden? Misschien was je urine te verdund om het goed te kunnen meten. Als je echt met goed geconcentreerde urine hebt gemeten, vind ik het eerlijk gezegd geen goed teken dat de test een week lang op 1-2 blijft staan :(. Juist de stap van 1-2 naar 2-3 heb je al vrij vroeg- bij 50 EH geloof ik. Het kan natuurlijk ook altijd een foutieve test zijn.

ik ga voor je duimen!!

12. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    :( ben echt bang dat het mis is zag zelfs net een klein stipje bloed.. was wel na het vrijen sorry voor detail. Heb geen krampen en de testen zeggen nog steeds een streep . Ik word gek hiervan .

13. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    Hoi, zit even je topic te lezen. Over die testen kan ik niet veel zinnigs zeggen. Maar als je steeds bloed verliest is niet zo goed teken. Niet bij iedereen eindigt dat gelukkig vervelend, maar ik zou bijv even niet vrijen. Dat raden vk en gyns volgens mij ook af als je bloedverlies hebt. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt en een goede zwangerschap mag hebben:)

14. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    De stap van 1-2 naar 2-3 duurt juist vrij lang (tenzij je op je NOD al een hoog HCG hebt, dan verdubbelt het uiteraard ook sneller)
    Dit zijn de waarden van de CB volgens internet:

-Clearblue indicator - hcg 16 --> zwanger 1-2 weken

-Clearblue indicator- hcg 481- zwanger 2-3 weken

-Clearblue indicator- hcg 1935- zwanger 3+ weken

Ik had zelf vorige week 147 als bloeduitslag en 1-2 als uitslag op de CB dus dit schema klinkt zo gek niet.

15. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Relax ;) Ik had bij (bijna) 6 weken zwangerschap pas mijn eerste positieve test. De week ervoor nog blanco testen en een week erna een CB 3+ Zwanger. En toen waren opeens alle testen positief. Hou anders even op met testen en kijk over een paar dagen (een week) weer :) Je bent zwanger, probeer er van te genieten, ook al is het spannend.

16. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Helaas weinig genieten heb nu meer bloedverlies weer miskraam waars. Afwachten ... Snik

17. Duufke22

Oh dat is heel rot :( Excuses als mijn bericht ongepast was.

18. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Nee joh vond het niet misplaatst hoor. Hopen op maar een volgende ronde .. X

19. Duufke22

Heel veel succes! :)

20. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik weet niet hoe het nu gaat, maar over bloedverlies na het vrijen..
    Ik heb ook nog steeds na de seks, als ik dat geplast heb bij het afwegen een heeeeeel klein beetje oud bloed. Je baarmoedermond is beter doorbloed dus dat zou kunnen.
    Kun je niet langs de HA? Mss even bloedprikken? Wellicht wat zekerheid. Ik duim voor je..!!

Deel Deze Pagina