Zwanger en kids ovutest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lorreke, Mar 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,301
    395
    83
    Hallo Dames

Ik heb even een vraag.
    Ik gebruik sinds oktober de ovulatietesten van trekpleister.
    Deze ronde gekozen voor die van zwanger & kids
    Officieel hoor ik morgen/overmorgen mijn ei te krijgen volgens de app en volgens mijn cyclus
    Normaal met de trekpleister had ik voor die tijd al wel een licht streepje dat dan opliep.
    Nu gebruik ik sinds woensdag de Z&K dipsticks en die blijven omo wit :( Zelfs geen licht streepje o.i.d.
    Heeft iemand hier ervaring mee ?
    Normaal is het erg duidelijk dat er wat aan zit te komen, maar nu gebruik ik deze en is er nog nergens een ei te bekennen ?
    zit vandaag op dag 9 vd cyclus en heb altijd op dag 10/11 heb ik mijn ei.
    normaal heb ik ook altijd al wel een mooie streep erop maar nog niet positief op die van trekpleister.
    MAar op die van Z&K helemaal niets ??

Alvast bedankt voor het lezen en de reacties

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    hmm nee nog niet mee gemaakt bij deze testen. Wel een paar dagen voor mij ei, maar hoe dichter bij mijn ei, hoe donkerder het streepje is om uiteindelijk te knallen.

Maar sommige meiden krijgen ook uit het niks een streepje, dus wie weet bij jou ook.

3. Daan87

Daan87 Lid

Jan 13, 2011
    84
    0
    0
    Ik heb ze deze ronde ook gebruikt en bij mij liep hij wel op..
    ze hebben zelfs heel goed gewerkt ;)

4. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,301
    395
    83
    hmm,, oke ik heb namelijk met die van trekpleister dat ze mooi oplopen, maar bij deze tot nu toe nog niet terwijl morgen/overmorgen mijn ei is.
    Ik gebruik altijd die van trekpleister en nooit zo gehad dat ze niet oplopen, en deze lopen nog niet echt op ik wacht af misschien knalt hij morgen wel gewoon ;)

5. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

Aug 25, 2013
    1,916
    0
    0
    Bij mij wisselen ze ook nog wel eens hoor en dan ineens de knaller...

6. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,301
    395
    83
    OKe ik wacht nog even af ;)
    Vandaag wel een duidelijke 2e streep maar nog niet positief, misschein is mijn ei een dag later dus vanmiddag ;)
    want die andere die ik gebruikte van trekpleister liepen elke dag mooi op ;) tot de echte knaller
    en deze begint nu pas,, volgens app 22-3 of 23-3 ei en gek dat hij de 22e pas een streep gaf en daarvoor niet. dus denk dan idd 23e mijn ei

7. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,301
    395
    83
    Dacht dat ik gister mijn knaller had, vandaag nog keer test gedaan die knalt nog erger. ze lopen dus wel op, mijn ei was 1 a 2 dagen later dan normaal ;)

Share This Page