Ik gebruikte Clearblue digitaal en de testen van action. Clearblue gebruikte ik op een gegeven moment alleen om de testen van action te bevestigen (cb wordt errug prijzig om het maandelijks te gebruiken).
Ik heb zo'n beetje alle testen wel een keer gebruikt, met verschillende tevredenheid. Ik ben nu blijven hangen bij Sensitest. Die zijn voor mij het duidelijkst.
Ik doe precies hetzelfde als Adri27. Gebruik soms ook sensitest. Je cyclus is 40 dagen, weet je ongeveer wanneer je eisprong is? Dan kun je die dagen ervoor beginnen met testen. Mijn cyclus is ongeveer 29 dagen, maar wisselt sinds ik een curetage heb gehad. V.a. de 10e dag van mijn cyclus begin ik met testen op ongeveer hetzelfde tijdstip. Ik heb 1 doosje van CB digital liggen (20 stuks via drogistplein, tis even investeren) en de rest vd action, koop zo'n drie doosjes van 2,50 per stuk. Dan heb ik 15 van die teststaafjes. Heb ik iig een voorraadje liggen.
Voor mijn tweese heb ik de testen van sensitest en zwanger en kids gebruikt. Toen waren de Action ovutestjes er nog niet. Ik heb die van action al wel eens geprobeerd na mijn tweede om mijn cyclus te peilen; vind ze ook best prettig, dus kan ze je alle drie aanraden
Testen van zwanger en kids! De dipstick! Krijg je er ook nog 3 uiterst gevoelige zwangerschaptesten bij die je 6 dagen voor NOD kunt gebruiken