Contact met baby 11 weken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ava2011, 11 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ava2011

Ava2011 Lid

8 dec 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn baby van 11 weken doet het super, groeit goed, slaapt goed. Het enige wat ik apart vind is dat het lijkt alsof ze liever in de box naar d'r boxmobiel kijkt dan dat ze bij mij (of iemand anders zit.) Lachen doet ze nog niet heel veel, en 'kletsen' soms, dan is er echt contact. Waarschijnlijk moet ik gewoon geduld hebben, maar is er iemand die dit herkent?

In de wipper op tafel vindt ze wel gezellig, en op een kleedje op de bank en wij boven haar hangen is ook wel interessant.. 😜
    Handjes zijn vaak gebald tot vuistjes..

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik herken dit wel van mijn dochtertje. Ik vond dat ook apart en zelfs een beetje zorgwekkend, maar achteraf gezien echt nergens voor nodig! Ons dochtertje is best wel een 'denkertje' en ze ze observeert alles eerst heel goed en gaat dan pas doen. Misschien is jullie meisje ook zo? Ik heb op een gegeven moment zelfs opgezocht hoe je een baby aan het schaterlachen kon krijgen en als ik erg mijn best deed, lukte dat wel :) Maar het komt vanzelf ook wel hoor!

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O ja en van die gebalde handjes, ook herkenbaar. Maar ik dacht dat dat nog normaal was als ze zo jong zijn nog?

4. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah gossie, elf weekjes oud nog maar. Ik zou me er geen zorgen om maken. Er zijngenoeg momenten waarop je wel een goed contact met je kindje hebt. Als je kindje over 2 jaar nog steeds liever naar de boxmobile kijkt zou ik me wel zorgen gaan maken ;) . Maar nu nog niet hoor. Geniet van je kleintje!

5. Ava2011

Ava2011 Lid

8 dec 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie!
    Om me heen hoor ik alleen maar over knuffelbaby's en baby's die gul glimlachen... (Maar die slapen weer niet allemaal de nacht door.. 😜)

6. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Hier heeft het ook lang geduurd hoor. En dl is ook een echte denker. Inmiddels kan ze wel heerlijk schaterlachen maar ze kan ook helemaal opgaan in haar eigen spel. Ze kan rustig een uur of anderhalf in haar eentje spelen. Dat kunnen niet veel kindjes hoor ik om me heen :D Maak je geen zorgen, kom echt wel goed!

Deel Deze Pagina