Wanneer komt mijn ei, help??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Bloembie, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Beste dames. Is er iemand die aan mijn temp kaartje kan zien of mijn ei er bijna aankomt? Heb al 4 dagen positieve ovulatietesten, en al 14 dagen vruchtbaar slijm. Snap er helemaal niets van! Is er iemand die mij kan helpen?? Minn lichaam werkt weer eens niet mee...

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik ga ervan uit dat je weet hoe je slijm moet scoren en hoe je ovutesten afleest?
    Als alle gegevens kloppen zal hij er wel aan zitten te komen, geduld.

3. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Sandana, Voor het beoordelen van vruchtbaar slijm haal ik inwendig wat weg en beweeg het tussen mijn vingers om te kijken wat ik heb. Ovutesten zijn pas positief als de controle streep net zo donker of donkerder is dan de teststreep. Volgens mij doe ik het goed zo? Maar 4 dagen positief vind ik best wel lang, waarschijnlijk is de ovutest vandaag weer positief en dan is ie dat al 5 dagen. Normaal gesproken heb ik maar 1 of 2 dagen een positieve test. En gebruik al alle rondes dezelfde dipsticks van Z&K. Ik weet dat ik geduld moet hebben maar ik zeg al weet ik hoeveel dagen tegen mijn man dat mijn ei er bijna aankomt en dat we moeten klussen, hahaha. Wordt er nu een btje gefrustreerd van dat het zolang duurt terwijl alles aangeeft dat mijn eisprong nu moet komen.

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Je doet het inderdaad goed.

Ik zie toch wel vaker mensen met 4-5 dagen positieve ovutesten. Je lichaam lijkt wel wat van slag, door die onregelmatige cyclus wellicht.

Succes in elk geval!

5. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Sandana: bedankt voor het meedenken! Dat mijn lichaam van slag is klopt wel. Heb vandaag weer een positieve ovutest en is dus al de 6e op rij:(. Mijn tempkaartje wordt er ook niet duidelijker op, dus heb echt geen idee wanneer ik mijn eisprong zou kunnen verwachten. Begin nu toch wel moedeloos te worden.

Zijn er nog meer dames met ideeen??

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He Bloembie, als dit nu nog tot eind van de week duurt, zou ik de gyn toch maar vragen om die kuur om je menstruatie op te wekken. Ik weet dat je deze cyclus niet wil verspillen, maar zo lang positief testen is wel apart hoor. Ik heb dat alleen eerder gehoord van pcos-dames.

7. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Je hebt gelijk Babke. ik wacht deze week nog af en mocht er geent temp stijging komen dan bel ik volgende week toch maar de gyn op om een kuur om mijn menstruatie op te wekken. Vind het inderdaad zo zonde om mijn cyclus af te breken, voor mijn gevoel heb ik dan al 30 dagen (of langer) voor niets gewacht en daar kan ik niet zo goed tegen. Zo'n kuurtje duurt ook weer 10 dagen en dan krijg ik pas na 5 dagen een ontrekkingsbloeding...Pfff alleen als ik eraan denk krijg ik al de kriebels. Ik weet dat ik niet moet zeuren maar heb sinds mijn MA echt geen geduld meer.

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik hoop dat ik dezelfde behandeling krijg als jij. Ik wil ook wel eens verder.

9. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Ik kan het me voorstellen. Dan kan je tenminste weer een poging wagen. Jij moet zoveel gedult op brengen en dan mag ik eigenlijk niet eens klagen. Heb vandaag gewoon een rotdag, vorige week had mijn zusje een hele goede en mooie 20 weken echo (per ongeluk zwanger en alles gaat perfect met de baby en haarzelf) en dan ben ik toch wel jaloers. Ben wel blij voor haar maar zou zelf nu 24 weken zijn en word dus constant met mijn neus op de feiten gedrukt. Ik ga weer proberen positief te zijn... Ook voor mij zal die tijd ooit komen en voor jou ook! Gun het je in ieder geval van harte!

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Natuurlijk komt het goed! Positive thinking will do it. Nou ja zoiets. Ik ben daarvan overtuigd. 12 jaar terug is mijn broer ernstig ziek geweest en toen gingen we na 2 dagen verslagenheid als gezin positief in. En dat heeft geholpen, dat weet ik zeker. Wat niet wil zeggen dat het altijd helpt, maar ik denk dat het nu wel degelijk helpt.

Dus voor ons de volgende cyclus een roze streepje :)

Deel Deze Pagina