Hoi allemaal, Ik dacht ik plaats een nieuw onderwerp Wie wilt er in september zwanger worden? Ik ga nog 1 strip slikken en dan willen we voor nummer 2 gaan Ik ben benieuwd of het dan sneller gaat als bij de eerste. Bij de eerste waren we na 4.5 maanden zwanger maar toen had ik al 18 jaar de pil geslikt. Ik weet normaal moet je 9 maanden ontzwangeren maar zolang willen we niet wachten hihi groetjes
ik wil best mee doen! zit nu in de 9e ronde.. voor de eerste hoop dat het in september dan toch echt raak gaat zijn!
Nou ik doe ook wel mee hoor. Maar eigenlijk had ik al november vorig jaar zwanger willen worden . Maar ach... give it a new shot!
Ik wil het liefst in augustus nog @TS: misschien moet je een clubje starten bij de 'zwanger worden clubs'? Of zit er een club tussen waar je je bij kan aansluiten
Wij zijn nu vanaf mei bezig voor een kindje! maar nog steeds niet zwanger maar hoop in september ook zwanger te zijn!
Oeh, ik wil ook wel in september zwanger zijn. Maar aan de andere kant, vorig jaar september wilde ik dat ook al, dus de kans dat dit even gemakkelijk gaat lukken...
Ik wil me ook wel aansluiten! Begin april laatste ontrekkingsbloeding van de pil gehad. Sindsdien heeeeel veeeel wachten voor mijn cyclus op gang komt ( zie onderschrift ) ben op dit moment ongesteld voor de 2e X na het stoppen met de pil ( onttrekkibgsbloeding niet mee gerekend ) dus ja, zou ook heel graag in september zwanger worden
Haha ik sluit me ook aan!! Maar stiekem hoop ik dat ik in augustus al zwanger ben!! We zijn met onze derde ronde bezig, moet rond 15 augustus mijn eisprong hebben, maar heb het gevoel dat ik hem net al heb gehad!! Zou het komen doordat ik in het buitenland zit? Ik maak me niet druk,we hebben goed geklust en blijven klussen haha!!! Maar is het niet raak,dan hoop ik op september!!!
Haha nou ja september is prima, maar hoop eigenlijk een beetje dat het nog augustus is ! Helaas kunnen we niet altijd alles plannen, wie weet duurt het nog een jaar ...
Prettig kennis te maken dames! Voor diegene die het er niet onder hebben staan 1e kindje of? En leeftijd? Zelf ben ik 23 en mijn vriend 32
9 maanden ontpillen is een beetje veel... de meeste vrouwen hebben na pilgebruik 3 maanden nodig. Ik wil het liefste in augustus zwanger worden, maar september is oké, mocht het in aug. niet lukken :-D