Wie wilt er ook in september zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mienma, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    oooh gezellig in een keer meerdere reacties :)

Dat word dan voor iedereen klussen :)

2. Humava

Humava Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik doe ook mee! ik heb nu nog voor 4 dagen pil en nog 1 strip liggen. vl en ik zijn nog een klein beetje aan het twijfelen of ik de volgende ook nog ga slikken of dat ik er mee stop. Maar hoogstwaarschijnlijk stop ik a.s woensdag:D. spannend!

3. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    Bij de eerste heeft het 4.5 maand geduurd maar ik hoop dat het dit keer niet zo lang duurd :)

4. Humava

Humava Niet meer actief

Bij mij 4 maanden. Heb wel na 2 maanden een vmk gehad. Dus ben heel benieuwd hoe lang het nu bij mij gaat duren.

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Bij mij zijn de 4 maanden al om voordat mijn cyclus überhaupt goed op gang is. Ben nu pas 2 X ongesteld geweest zie onderschrift. Hoop dus ook dat ik straks mee kan praten zoals jullie binnen het half jaar zou mooi zijn in september!

6. Humava

Humava Niet meer actief

MadameV ik hoop ook voor je dat je cyclus wat regelmatiger wordt en dat je snel in verwachting bent!

7. Humava

Humava Niet meer actief

Ik ben trouwens 28 mn vriend is 38.

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    En wanneer is je nod?

9. Humava

Humava Niet meer actief

Ik slik nu nog de pil tot woensdag dus dan vrijdag nog gewoon menstruatie. Daarna moet ik afwachten hoe mijn cyclus is. Vorige keer was ie vrij regelmatig van 28 dgn hoop dat het nu ook weer zo is.

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dat zou heel fijn zijn, mijn eerste cyclus was er 1 van 79 dagen en wachten duurt lang

11. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    Dat is wel lang he madameV is dat vaker bij jou?

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Geen idee. Zit nou in mijn 3e ronde dus. Ben op mijn 18e begonnen met de pil, ben nu bijna 24. Voordat ik met de pil begon had ik ook nooit eens strakke cyclus van 28 dagen maar meer ronde de 5a 6 weken. Maar dat heb ik nooit echt goed bijgehouden helaas... Nu baal ik daar wel van ma goed. Hoop dat mijn cyclussen steeds korter worden. Als het dit X een week korter is als de vorige cyclus ben ik al heel tevreden. Dan heb ik wel een lange cyclus. Maar niet meer extreem en wel regelmatiger

13. Humava

Humava Niet meer actief

Kan me voorstellen dat zo'n cyclus vervelend is. 79 dagen is ook wel errug lang. Het zou mooi zijn als ie rond de 30-35 dagen komt. dan kan je een beetje gaan rekenen:D

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja daarom dan heb je iets meer een uitgangspunt. Nu is het een groot ??vraagteken??

Hoe is het bij jullie?

15. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    ik moet nog stoppen met de pil maar dan zal het wel weer rond 28 dagen zitten. Althans bij de vorige keer was het wel zo en toen heb ik 18 jaar de pil geslikt.

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Nou fijn! Zo'n regelmatige cyclus had ik ook wel weer meteen gewikt haha. Al hebik nooit een ccyclus van 28 dagen gehad maar wel iets ruimer. Heb je de laatste pil al geslikt? Dus sept is echt je eerste echte ronde?

17. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    laatste pil word donderdag :) dus idd september wordt meteen de eerste ronde. of het dan meteen raak is weet ik niet maar dat zou wel fijn zijn :) laatste keer heeft het 4.5 maanden geduurd en dat na 18 jaar de pil.
    nu heb ik 5 maanden de pil geslikt dus misschien heb ik dan wel geluk hihi :)

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haha ja wie weet! Maar binnen 5 ronden is ook nog heel netjes daar kun je niks can zeggen na 18 jaar de pil. Als ik meteen een normale cyclus zou hebben zit ik nu al in ronde 5. Ma goed hopen op het beste he. Voor iedereen!

Deel Deze Pagina