wie wilt er PLEASE even meekijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door nenny, 19 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    bezig voor kindje #2, 22 maanden na de geboorte van mijn dochter via KS, zijn nu 8 rondes verder en word gee wijs uit mijn cyclus en is erg onregelmatig, gemiddeld tussen de 31 en 35 dagen (1 uitschieter van 45) cyclussen zijn wel lnger dan voor mijn 1e kindje toen had ik echt precies 28 dagen!
    nu ben ik deze ronde mijn temperatuur gaan bijhouden, en ik vroeg me af wat jullie er van denken en verwachten met deze temp. kaart!

wendell89-1.jpg

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik zou zeggen ovulatie op cd 15 of 17, ik vermoed eerder dag 17 omdat daar jouw temperatuur nog laag was. Dan zou je inderdaad dus ongeveer uitkomen op 31 dagen.

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.297
    394
    83
    Ik vind je cyclus niet erg onregelmatig hoor! ik vind hem erg netjes, als ik aan onregelmatig denk, dan denk ik de ene keer 24 dagen de andere keer 50 dagen.

Ik denk idd ook dat je ei op cd 17 was.

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    juist netjes regelmatig :) maar lijkt me ook dag 17

5. Joanna84

Joanna84 Lid

12 jul 2014
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zeg ook dag 17, als ik je een tip mag geven, download fertility friend die rekent m voor je uit. Vind het persoonlijk sowieso een fijne app. Uitgaande van een LF van 14 dagen kun je dus nu menstruatie (of niet ;) verwachten op dag 32. Succes

6. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    ik verwacht geen zwangerschap als mijn ovulatie was op dag 17, we hebben geklust op dag 13 en dag 20. mag er een klein wonder zijn als ik wel zwanger zou zijn :) ik ga me alvast mentaal voorbereiden op mijn NOD :) evengoed bedankt voor het kijken :D volgende ronde ga ik dan maar combineren met ovulatietesten! (toch wel gek dat ik voor kindje 2 zoveel moeite moet doen, bij mijn dochter ging het met twee vingers in mijn neus en werd ik van de wind al zwanger)

Deel Deze Pagina