Wie wilt er voor mij pendelen? Wishgirl had eens voor mij gependeld: april zwanger. Nu heb ik een zeer lichte streep 2 dagen na NOD en wete uit ervaring dat dit fout zal gaan. Wie wilt er voor mij pendelen? Voor een nieuwe zwangerschap. Voor wanneer die is of hij uberhaupt wel komt en of dat goed blijft gaan. Dank jullie alvast
heb je al een bloeding dan? zijn zus teste pas na 2 weken posititef dus hoeft niet mis te gaan.. Ik had dat ook maja wie weet hoeft dat nu niet.. Xxx
Beetje vreemd dat je er al vanuit gaat dat het fout is omdat je streepje wat lichter is?? de een maakt nu eenmaal eerder meer hcg hormoon aan dan de ander.
Klingemuis: nee maar heb dat bij mijn andere mk-en ook niet gehad. Dus ik weet uit ervaring dat je niet perse bloed hoeft te hebben voor een mk. En weet ook uit ervaring dat veel bloed met stolsel niet tot een mk hoeft te leiden. Patroeschka; Ik voel me erg aangevallen door jouw antwoord. Zoals je aan mijn banner kunt zien, heb ik al heel wat ervaring met mk-en. En idd bij een licht streepje werd het altijd een mk. Bij een donkerder streepje niet. Dus mijn gedachtengang is toch niet geheel onlogisch lijkt me. En ik mag het hopen dat het nu eindelijk eens goed gaat Maar ik vroeg of er iemand voor me wilde pendelen, niet of iemand mij de les wilde lezen. En me nog even een trap na wilde geven. ( want 6* en MMM is niet leuk kan ik je vertellen) Maar als je mijn history kent, zou je waarschijnlijk ook wel anders gereageerd hebben.
hey lieve kaboutertje!!! wilde je even een dikke knuffel geven meiss sommige mensen reageren nou eenmaal zonder dat ze weten wat ze zeggen.. trek je er niet teveel van aan meiss.. jij weet wel beter
Hier kan je lezen wie je een privebericht kan sturen (en dus wie de pendelaas zijn) http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/15900-pendelen.html Verder wil ik alleen nog zeggen; niet alle zwangerschappen zijn hetzelfde, dat geld vanaf de test tot aan de bevalling. En geloof me, ik heb ook echt het flink nodige voor mijn kiezen gehad, met zelfs doodgeboren kindjes, maar al mijn zwangerschappen waren anders! (dit is goed bedoeld hoor)
he Lief Kaboutertje, Ik snap heel goed hoe jij je voelt! Al heb ik maar 3 vlindertjes over mijn schouders kijken. Niemand weet hoe jij je voelt, die onzekerheid, die angst je verdriet. Ik hoop echt met heel mijn hart dat het nu wel goed gaat. Ik kan helaas niet pendelen, maar ik had het met alle liefde voor je gedaan. Meid ik duim voor je. Liefs Angel
De les lezen? Het is juist om jouw weer wat hoop te geven ja! Dat dit helemaal geen vmk hoeft te worden, sjeetje.
Patroeschka: het is de toon die de muziek maakt zal ik dan maar zeggen. Je zegt gelijk: beetje vreemd... Asriddi als het goed is heb je pb van mij. Wat erg lijkt me dat, dan kan je beter een mk krijgen. Lijkt me toch totaal anders Angelica: je schrijft ik heb maar... 3 vlindertjes. 3 is ook al belachelijk veel hoor
Kaboutje.. ik hoop & bid voor je dat het goed gaat! Ik heb zelf ook slechte ervaring met lichte streepjes (3stuks, 3 x fout gegaan) dus ken je best begrijpen.. Laat je gewoon pendelen misschien komt wel uit dat je het nu wel bent! Dikke knuf
elke mk is er al 1 teveel! kaboutertje: hopelijk blijft het goed gaan testen willen niet altijd zeggen dat het fout zit meid