Hallo lieve dames degene die van mij pendels hebben gehad kunnen die mischien neerzetten of het goed was of fout? Dank je wel alvast Fout:x * * * * * * * * Goed * * * * * * * * * * *
Uh wat moet ik nou neerzetten? haha heb vandaag licht positief getest. maar jou pendel gaf twee dingen aan.. Hoop dat je tweede pendel goed is, maar die van februari niet.. Hij zei beide bij mij....
Kris...... die pendel van feb kan je vergeten... in feb komen jullie erachter dat het 2 zijn (vandaar nieuwe zwangerschap.( net even daarop gependeld vandaar vond het namelijk ook zo vreemd)
ontdek je het gelijk goed Hahahaha Soms gebeuren de dingen niet zoals jij ze wilt ! Het komt zoals het komt en wees er gezegend mee en geniet van elke dag zo intens !
Ik neem even een abbo dan laat ik je volgende week weten of je het geslacht goed had of fout. Mn naam zetten achter het sterretje neem ik aan?
Je had het goed!!!! Het is een meisje, ik hoop dat 2 tweede voorspelling, tweeling jongen/meisje ook hierna uit gaat komen Dank je wel!