Hoi, Eerste ronde dat ik ovu testen gebruik, dus ik dacht... effe uittesten. Had niks verwacht omdat ik mijn ei altijd voel op cd 17/18... zit nu op cd 7 en ik zie toch een lichtroze streepje. Geven ze van z&k altijd een licht streepje of komt mijn ei dan veeeel eerder dan cd 17? ben altijd regelmatig met een lf van 10 dagen. Afgelopen week ongesteld geweest. Gr novella
Hier ook de hele maand lichte streepjes. Dat zegt niets... Zeker niet als ze zo licht zijn. Lekker doortesten dus
De meeste vrouwen hebben standaard LH in hun urine waardoor ze de hele maand een tweede lichte streep op hun ovutest hebben. Een ovutest is pas positief als de teststreep even donker of donkerder is dan de controlestreep. Simpel gezegd: je ei is pas in aantocht als beide streepjes even donker zijn. Jouw testje zegt dus totaal niks op dit moment.
Hier tijdens menstruatie zelfs een duidelijke streep... Me ei kwam toch dag 16... Moet donkerder zijn of even donker.. Zijn dat de gevoelige testten?
Ik pies ook de hele maand streepjes, zegt helemaal niks meis. Het streepje moet minstens net zo donker zijn dan de controle streep. Kan nog even duren, maar kan ook snel gaan, blijven testen is de oplossing.
Oke bedankt meiden... lichte streepjes in het begin van je cyclus is dus normaal. Dan ga ik zondag maar verder testen tot na mijn ei
uuuhmm weet ik eigenlijk niet... ze zijn van zwanger en kids... die zijn geloof ik wel wat gevoeliger