Ik zie nu op beide foto's wel een heel licht streepje, maar kan niet goed zeggen of het streepje roze of grijs is. Het lijkt me wel redelijk breed, dus dat is een goed teken. Ik ga duimen dat het streepje morgen of overmorgen duidelijker is!
Zie wel een heel licht streepje! Je bent nog vroeg met testen, dus ik hoop dat hij duidelijker wordt!
zie op je andere fotos niks Laatste 2 fotos zie ik een streepje Is de streep roze? dat kan ik moeilijk zien
ga er maar vanuit dat het indrooglijntjes zijn al heb ik wel binnen 5 minuten afgelezen . had mijn test van dinsdag nog liggen en die van vandaag ziet er precies hetzelfde uit volgens mij bovenste van dinsdag onderste van vandaag
Ik ben geen deskundige tuurster, maar ik zie op verschillende testen een heeel licht streepje. Het zou wel erg toevallig zijn als het bij allemaal een indrooglijn zou zijn. Hopelijk worden ze snel donkerder!!
Daar ben ik het ook weer mee eens, @TS over 2 dgn weer eens een test doen, dan moet hij donkerder / duidelijker zijn