He dames, ik heb hem vier dagen geleden al voor het eerst licht positief getest. Vandaag knalt hij eruit! Wel dik positief. Echter zit ik 1 dag voor NOD... Is het nog 50/50 zo vlak voor je NOD en kan ik volgende week pas juichen. Of kan ik voorzichtig blij zijn.... Met zin dikke plus? Want dat is hij toch?? Dik positief!! Heb vorige maand een miskraam gehad met 6 weken dus ben sowieso heel erg voorzichtig maar oh oh oh zou het dan toch??
Als hij dik positief is dan kan dat maar 1 ding betekenen: je bent zwanger! Gefeliciteerd! ! Heb je een fotootje? Knal positieve testen zijn altijd leuk om te zien 😊
Jaa ik ben ook benieuwd naar je test maar hoe je t omschrijft klinkt t wel als zwanger en hopelijk een plakker meis😘👶🙏
Jaa die heb ik zeker! Je hoort zoveel verhalen over voor je nod testen dat ik voorzichtig blij ben.. maar ik snap ook wel dat bij het zien van deze test het duidelijk is Babs ik zie dat 8 weken zwanger bent? Gaat alles voorspoedig? En Babywish?
Mooie test 😀 nogmaals gefeliciteerd! Ja vandaag 9 weken. Nog super spannend maar tot nu toe verloopt alles voorspoedig. Hopelijk voor jou ook 😊
Gefeliciteerd! 9 weken is al een mooi eind op weg. Heb je al een echo gehad? Hoe voel je je verder? Het blijft spannend en onzeker.. Geniet er maar lekker van. Ga ik ook proberen.. 😘