(Ik wist niet goed waar ik hem moest plaatsen maar wou jullie toch op de hoogte stellen van dit nieuws) In de blije doos heeft een sampledoekje van Lodger gezeten (zie foto). Zoals op het aangehechte kaartje staat vermeld, is dit doekje ontwikkeld om je kennis te laten maken met de superzachte kwaliteit stoffen die Lodger gebruikt in haar producten. Recent is naar voren gekomen, dat wanneer er met enige kracht aan de randen van het doekje wordt getrokken, het doekje kan scheuren en kan gaan rafelen. Aangezien Lodger voor absolute veiligheid staat, wil Lodger via deze weg benadrukken dat dit sampledoekje niet dient te worden gebruikt als knuffel- of speendoekje voor je kind. Voor meer nieuws kun je kijken op de website: www.logder.com liefss
oo sorry hier de pagina http://www.lodger.com/news.asp?news_id= ... e%20Lodger en alsjeblieft. liefss
Heb zo'n doekkie niet.... Rubie heeft een super Labeldoekje van Josien gekregen! Die rafelt niet.....hihi Maarre...waarom bij voorbaat al weggooien? Je kan hem toch ook geven als je erbij bent. Zeker als je kleine er gek op is. Of ben ik nou te simpel?
@Elmo: nee meid, niet te simpel. Maar ik gooi zoiets liever weg. Jarissa vindt er nu nog weinig aan, speelt net zo lief met wat anders. Dus dan gooi ik iets dat evt. onveilig is graag in de prullebak.