Tamaris dames pumps taupe Ik heb deze (onder ander voor onder mijn jumpsuit) en ze lopen heerlijk, passen overal bij en ik krijg er veel complimenten over.
Zullen deze er ook leuk onder staan? Marco Tozzi dames pumps zwart En kun je zoiets ook onder een skinny jeans oid aan?
Deze pumps heb ik vorig jaar besteld, maar eenmaal in huis was de pasvorm voor mij niet goed, zaten veel te strak en ik vond hier de hak ook veel te hoog van ( idd wiebelig ). Daarnaast kan ik me voorstellen dat ze leuk staan onder je jumpsuit of skinny, maar ik had ze voor onder een jurkje en dat stond niet mooi. Ws. ook omdat ik vrij korte benen heb en door dat het stiek tot aan je enkels valt lijkt het of je benen er optisch nog korter van worden. Ik denk dat een 'gewone' pump de benen langer en slanker doen lijken Inmiddels heb ik deze pumps van clarks, fijne pasvorm en doordat er een plateau-tje onder de schoen zit, heb je de hoogte van de hak niet zo in de gaten zeg maar:
Uuh nee kan echt niet vind ik maar ik vind die pumps ook echt niet mooi. Heb er een bepaald beeld bij welke vrouwen dit dragen. Stoffig, oudbollig en niet modieus.
Beige Via Vai Pump 120746 - Omoda.nl BUFFALO GIRL Highheel-peeptoes van imitatielak nu online bestellen | OTTO Clarks ANIKA - Plateaupumps - Roze - Zalando.nl