Ik twijfel of ik iets zie.. Maar áls er iets te zien is heb ik goede hoop voor je (zoals ik al zei). Ik testte 9DPO en toen zag ik na lange tijd een heeeel vaag lijntje (de dag daarvoor had ik ook getest en toen zag ik écht niks, ook niet na lange tijd!). 11DPO had ik een duidelijk positieve test.. Dus hopelijk over 2 dagen voor jou ook een duidelijkere test! Mijn duimen draaien
ik zie op de eerste ( vage foto wel een lijntje hoor!) lijkt heel erg op mijn eerste test en zie mijn banner! Ik zal voor je duimen...
Ik zie ook wel iets, vooral op de negatieve. Spannend zeg! Op die laatste zie ik dan weer niks, gek.... Woensdag nog een keer proberen!
Ik hoop het ook voor je! Enne.. die testjes kosten bijna niks joh, desnoods doe je er morgenochtend weer eentje
heb je ovu0test nog in huis liggen ofniet? Want als je zwanger bent moet jou ovu-test binne paar seconde eruit knallen! dat had ik ook!
ovutest knallen niet streep was laatste dagen haast niet te zien de 2e en nu wel steeds iets beter, juist met de ovutestten zie je dus tegenstrijdige dingen bij de ene zie je 2e streep amper en test positief op nod andere knalt en test positief
Jij had je ei toch op 4 April gehad toch? Dan zit je nu op 11 dpo dus nog een dagje langer tot NOD. Dat geeft misschien wel weer iets meer kans? Succes!
op de wazige test zie ik meteen een streepje...echt zonder turen op de foto met de negatief erbij ook direct.jij bent volgens mij gewoon zwanger.ik zou morgen al terug durven testen,ik wed dat die al duidelijker gaat zijn. in elk geval veel succes en ik blijf hier meevolgen én duimen
Ik denk dat het niks is. Ik heb ook slecht ervaring met sensitest. Gaven heel vaak vals positieve streepjes. Maar hoop voor jou dat j toch zwanger bent