Overal een duidelijk streepje op te zien. Gewoon nog een testje wagen. Mag ik je al bij deze voorzichtig feliciteren.
ik moet eerst testen halen ga ik strakjes doen 4 april me ei houd lf 14 aan (ondanks dat ie wisselt) dus is me nod de 18e dus ben heeeeeel benieuwd!!!!
hoi hoi, heb even alles gelezen en op alle foto's getuurd haha, maar ik dacht ook wel wat te zien, vooral op de foto die in negatief staat. erg benieuwd hoop dat je vandaag meer ziet. succes! liefs
Leuk dat jullie meeturen zal vanmiddag laten weten..ga zo halen Houd een LF van 14 aan dus zou me nod 18e zijn hoop dat de test vanmiddag niet zo,n tuurtestje word bedankt voor meeturen en reageren
ik zie hem toch echt hoor! en dan hoef ik niet extreem te turen! wow voorzichtig gefeliciteerd meid! hij verdubbelt om de dag dus ben benieuwd hoe hij eruit ziet op je nod!
ik zie hem ook hoor, wacht maar tot hij zo is op gedroogd voorzichtig gefeliciteerd...ik zou 2 dagen na nod cb digi doen
zeker weten meid jij bent zwanger hoor! oh wat leuk voor je en zou ook idd de cb digital doen, extra zekerheid
Super duidelijk en ik hoef niet te turen hoor, je bent gewoon zwanger gefeliciteerd...lekker op de roze/blauwe wolk gaan zitten Mag ik vragen welke ronde het voor jullie was en of je ovutesten hebt gebruikt...