uh heb sensitest ovutesten gebruikt en alleen geklust op de dag vd positieve test en dag erna en er tussen in me eisprong gehad. en we hadden zoiets we klussen alleen zodra de ovutets positief is ( omdat we niet gericht bezig zijn) en we zien wel zal wel niet gelijk raak zijn wel dus
wow sta helemaal paf ervan had ovutesten om me cyclus te kennen en hij was positief smiddags en savonds laat geklust..met gedachtte zal niet gelijk raak zijn....... en dag erna sochtends me piek (uur erna weer negatief ) en savonds laat nog x geklust en me ei die dag gehad sta gewoon versteld van djw voor felicitaties..............
effe vraagje als je voor nod test (ik 2 dgn maximaal) houd dat in dat er een snelle innestelling is geweest?
dan is je eisprong wss vroeger geweest en dus vroeger ingenesteld idd, ik zou ook nog de cb digital doen die ook weken aangeeft, dan kun je ong. beetje terug tellen
heb maar 2x geklust dat is de dag van positieve ovutest....3 april dus en 4 april sochtends had ik de piek en 4 april savonds geklust dacht 4 april me ei te voelen nl voor 3 april negatieve ovutestten dus me ei eerder als 3e gaat niet op
Je kan sowieso eerder testen dan NOD want, HCG word al vanaf innesteling aan gemaakt als ik het goed heb. En iedereen heeft een andere LF mijn LF is 11 dagen. Dus 2 dagen voor NOD is niet mega vroeg om te testen heb er ook een paar gezien die konden al met 3 weken een positieve test krijgen.
Als ik dan uitga van max. dat je gesprongen is op 5 april dan zou je nu 6 dagen dpo zitten of idd als hij op 4 april echt is gesprongen 7 dpo ik heb gelezen dat een innesteling tussen de 3 en 7 dagen ong. plaatsvind dus bij de een sneller dan de ander dus het kan in jou geval dus heel goed! leuk hoor meid!
afgaande vd pijn en het moment van de 1e pos ovutest was het bijna 30 uur erna...(kreeg op dat moment uur lang zeurend en krampen onderin. en alle klachtten waren erna ook weg dus vandaar dat ik haast zeker weet de 4e. Me hoogste Piek was sochtends 10 uur en uurtje enra negatief dus dus 19 uur ong mischien hooguit paar uur langer een positieve test gehad..(dat vond ik al kort) maakt ook niet meer uit
Gefeliciteerd! Ziet er positief uit. Denk dat de CB digi met wekenindicator ook al zwanger zal roepen. Zag dat je deze cyclus erg bezig bent geweest met ontdekken van je cyclus etc...mooi dat het zo snel raak lijkt te zijn!
djw! Klopt deze maand ovutesten gebruikt ( niet gericht bezig met zwanger worden) ben er wel achter dat me cyclus schommelt had dus me piek gevonden en we hadden zoeits we zien wel zal wel niet gelijk raak zijn. Dus ook alleen maar geklust na 1e positieve test en dag erna en ei is dus dag na me 1e positieve test gesprongen savonds. dus ja ben heeeeel verbaasd
@smiley, als je 4 april je ei had, zit je nu op 12 DPO en kun je er 2 weken bij optellen, dus zou ik zeggen dat je 3 weken en 5 dagen zwanger bent!