Hallo allemaal Ik heb een vraagje. Ik zit vandaag of morgen op mijn nod dag en test al een paar dagen negatief op zwangerschaptesten, oké bij sommige echt een zeeeeeer mini tuurstreepje maar dat vind ik echt niet tellen... Andere zijn namelijk echt wit, dus ik reken alles negatief. Nu heb ik net even een ovulatie testje gedaan en deze geeft wel direct een 2de ( licht) streepje ... Wat moet ik hiervan denken? Ik heb nog nooit een ovulatie gedaan, en weet eigenlijk niet of die altijd een 2de streepje geeft, ook als er geen eisprong is of aan zit te komen. Nogmaals vandaag of morgenochtend zou ik ongesteld moeten worden. Een eisprong op hele korte termijn lijkt me dus erg onwaarschijnlijk. Iemand een idee? Of ervaring mee?
ovulatie testen hebben vrijwel altijd een 2e streep , soms in gevallen kunnen vrouwen die zwanger zijn ook knallen op een ovulatie test ( dit hoeft niet zo te zijn ! ) , het is afwachten. Heb je toevallig een foto van de ovu test ?
Een licht tweede streepje heeft zo'n 80 a 90 % van de vrouwen Dit omdat de test reageerd op lh en dit heeft elke vrouw altijd in haar lichaam de 1 soms net wat meer als de ander Hier kun je dus niet naar kijken, Wel deed ik een ovu test bij de zwangerschap van mijn meiden toen de Zwangerschaps test positief uitsloeg en de ovulatie test was toen echt een knaller Maar een licht streepje op een ovulatie test zegt een stuk minder dan een licht streepje op een zwangerschaps test sorry
Bedankt voor de reacties. Ik heb geen knal ovutest hoor. Het is een licht streepje, iets zoals ik nu ongeveer zou kunnen verwachten bij een zwtest. Ik heb overigens met hele dunne urine getest want is echt een "tussen" plasje om het zo maar te zeggen. Zal proberen of ik het op de foto kan krijgen, mijn camera is namelijk echt waardeloos met zulke inzoom opnames, maar zal het even proberen.
Dankje Hippo voor je duidelijke uitleg Ik had al zo'n vermoede dat ovu testen wel eens makkelijk een streepje konden geven, zeker ook omdat het echt direct (binnen een paar tellen) al zichtbaar was.