Zoals je zelf al eens zei "de kruidvat testen zijn niet meer zo betrouwbaar". Mijn test van een paar weken geleden was duidelijker maar bleek niet zwanger. En kan me goed herinneren dat jij iedere maand zulke streepjes had. Maar ik ga zeker voor je duimen,zou wel tijd worden hè Hopelijk morgen wel duidelijk positief!!
Ja klopt wel ik wacht ook nog even af... maar hoe kom je erbij dat ik iedere maand zo`n streepjes heb?
ja ik test nu zeker door hahahaha... Thanks voor het kijken dames... Als de test duidelijker wordt doe ik de cb.
Ik zie ook wel iets! Maar ik vertrouw kv niet meer zo. Hopelijk is de test morgen/overmorgen duidelijker!!
Lov je hebt mijnn test gezien he was precies etzelfde en nu cb 1-2 zwanger!!! Het os moeilijk op de foto te krijgen he? Hoop dat ie over 2 dagen wat donkerder is!!!!
Duidelijk!!!! Kijk mijn bovenste test!!! De jouwe is al echt duidelijker!!! Gefeliciteerrd!!!! komt helemaal goed!!!
Heb jij elke dag getest? Lief dat je even een foto plaatst.... Ik begin er steeds meer in te geloven...hij staat er toch ech dus ja
Uhmmmm heb geloof ik 3 testen in 12 uur tijd gedaan hahahahahaha die bovenste test is van 5 dagen voor nod en die eronder van gister ochtend en middag! Toen heb k een digitale gedaan! Nu geen testen meer in huis dus wacht als het me lukt tot woensdag dan is me nod!! Hihi.. Bij mij werken ze trouwens in middag/avond beter als met ochtend urine