N licht testje.. Maar hij staat er! Gefeliciteerd Lov! T is je gegund! Offtopic; voor mijn eigen nieuwsgierigheid.. Hoe oud ben je eigenlijk? Mijn gevoek zegt begin 20 maar volgens mij klopt dat niet
Ik feliciteer je nog niet meis, even morgen afwachten! Je ziet tegenwoordig zoveel gekke kv testen... Maar eerlijk gezegd ziet het er goed uit en zou het gek zijn als ie morgen niet duidelijker is Jeeeeeeeeeeejjjjjjjjjj Of ga je vandaag nog een testje doen? Heb je ook andere in huis?
Hahahahah nou heb nog een kruidvat ...... Ik ben ook nog voorzichtig maar ergens denk ik ook dat het gewoon raak is....
Ah toch in de 20! Grappig. je bent maar n jaar ouder als mij Lekker genieten van je mooie testje. Mijn testjes zijn 's avonds wat donkerder.. Weet niet hoeveel je er nog hebt, anders vanavond nog maar even proberen?
Hihi ik zou zeggen vandaag nog eentje? nee je moet doen waar jij je goed bij voelt!! Vaak zit je gevoel wel goed he! Bij mij begon het ook met lichte streepjes!
Idd grappig Lely ..... Gaat het wel een beetje meid Misschien doe ik er straks nog wel eentje hihi....even kijken..
Dit was mijn eerste testje.... Volgens mij hetzelfde als die van jou, toch? Ga je gewoon feliciteren : GEFELICITEERD MEIS!!!!!!!!!!
Jawel, t is nu eindelijk afgehandeld.. Ben blij dat t goed is gegaan en we niet meer in onzekerheid zitten. Dit lag echt aan t kindje.. Dat was niet goed.. En dan is het goed dat je lichaam dat signaleert en opruimt. Ons kindje komt heus wel Het heeft me weer laten zien hoe geweldig mn man is!! Een echte steun! Lichamelijk ben ik nog wat slapjes.. Dat komt wel weer.. Verplicht n paar dagen rust op advies van de verpleging en gyn.. Dus dat doen we dan ook maar.. Nieuw ei is al gespot op de echo Kortom.. We gaan door! Hihi sorry, heel relaas.. Maar vind t voor jou heel fijn dat je weer zwanger bent!!
Die niet zo gek ik ben oprecht geïnteresseerd in je en vraag het je zelf Ja die onzekerheid is killing he...... Als er iets mis is dat het dan maar gelijk gebeurt en je op zijn minst het kan afsluiten en verder kan. Ik weet het Maar zoals je zegt ..... Het is beter zo.... En zeker jullie tijd komt weer!