Heey ik zie dat het gelukt is!! Wauwwwww van harte gefeliciteerd.. Ga er lekker van genieten samen. Liefs
Lov, lieve schat wat zie ik nu??!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MEISSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEEEEUUUUJJJJJJJ!!!!!
Hihi... Lov, even uit nieuwsgierigheid: heb je vandaag nog getest??? Of heb jij enorm veel zelfbeheersing?
Hahahahaha thanks meiden jullie zijn lief Mimosa zeker getest whahahaha .... Staat in mijn album...maar die is privé dan moeten we even vriendjes worden
O! Haha, ik wist niet dat dat zo werkte! Moet ik jou een uitnodiging sturen ofzo? Geen idee hoe dat werkt.
Jeej!! Gelukt! Ik lees/leef uiteraard altijd mee dus HOERA!! Het komt deze keer helemaal goed voor jullie! Geniet er van! Charlie
Dank je Volgende week al een echo Aangezien de vorige keer vreemd ging willen ze nu op tijd goed checken
Yessssssssss! Wat een supergoed nieuws!! Van harte gefeliciteerd meid.. Ik heb helemaal de kriebels voor je hihihi *doet een vreugdedansje*
Fijn toch? Kunnen ze mooi zien of het allemaal goed er uit ziet en op de juiste plek zit. Laat je maar lekker extra in de gaten houden!
Hoi meid, gefeliciteerd!! op naar een mooi kindje! Fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt. Hoe vind je het om zo'n hele vroege echo te krijgen?
Ja 31 weken alweer, gek hè .. Hoe voel jee verders, al wat verschijnselen/klachtjes? Nogmaals van harte, ik vind het zó super voor je!