wij gaan zo naar de kermis toe met vrienden, maar nu is mijn vraag ik zit nu rond mn eisprong mag ik dan wel overal in? of kan dit kwaad? misschien stel ik me aan maar wil het toch graag weten voor de zeker heid of het verstanig is om te doen?
Hihi, hij springt hooguit een beetje hoger als je net over een hobbeltje in de rups gaat... Nee, sorry meid, grapje! Gewoon lekker genieten en overal ingaan (als je maag ertegen kan natuurlijk...).
haha ja weeet ik veel haha als je zwanger bent kan je ook nie overal in haha dus ik dacht misschien nu ook niet. maar dan geniet ik erlekker van
haha nee hoor kan geen kwaad nu...misschien zwemmen de soldaatjes nu beter zelfs hahahaaha... Tenminste je het al geklust neem ik aan...
Sterker nog, je mag in het begin van je zwangerschap in principe overal nog in. Je baby groeit in het begin van je zwangerschap nog achter je schaambot, waar hij/zij goed wordt beschermd tegen de hobbels en stoten in de achtbaan. Ik kwam een paar dagen na een bezoek aan een pretpark erachter dat ik zwanger was van m'n tweede. Volgens de huisarts konden al die attracties echt nog geen kwaad, en met mijn zoontje is absoluut niets mis, ook niet door die leuke dag. Geniet er lekker van vandaag!!
zoo ben weer thuis en hebben een hele leuke avond gehad haha! toch bedankt voor jullie reactie anders had ik miss nergens in gegaan haha. en ja we klussen de hele week al omdat ik dacht dat me test eerder al positief was maar vandaag knalde hij echt haha
Hettie@ Fijn dat je genoten hebt op de kermis. Meis als je graag zwanger wil worden heb je er alles voor over om een wondertje te krijgen. Maar om alle leuke dingen naast je grote wens te laten voor wat het is , gaat wel heel ver hoor! Geniet ven elkaar en de dingen om je heen. Er is meer dan een kinderwens meis. Anders zou je naar je klus actie op een stoel moeten gaan zitten achter de graniums dat is niet goed meis . Geniet ook van het leven je krijgt een wonder of je krijgt hem niet! De natuur doet wat ie wil en hij gunt het je of niet. Veel geluk met het zwanger worden meis.