Lieve mama's, Willen jullie alsjeblieft meedenken? Wij komen er maar niet uit. We willen nog een tweede naam voor een meisje dat Raeven gaat heten. Haar (half)zussen heten Melsa (Melshara Larissa Valentina Noramay) en Cathy. Hebben jullie nog Leuke namen in het hoofd? We willen een beetje een stoere naam aangezien wij, de ouders, aan snowboarden, kitesurfen en racen doen.
Ik ben niet heel erg thuis in deze stijl, dus aan namen kan ik je even niet helpen, maar misschien is dit een leuke site ter inspiratie: Babynamen - bijzondere namen en verhalen - Rockingnames
Vesper komt meteen in me op! Raeven Vesper! Verder misschien: Bliss, Chris, Dolijn, Esra, Harlee, Jip, Kainoa, Kess, Kris, Luus, Oletha, Pilar, Quinn, Sam, Sayuri, Tamar, Tris
Als ik het goed begrijp heeft zus 1 maar liefst 4 namen en zus 2 heeft maar 1 naam? baby nr. 3 krijgt 2 namen? Vanwaar dit grote verschil?
En dan krijg je een dochter die van barbies, nagels lakken en borduren houdt <3 Maareh ik vind Raven Fay mooi én stoer
Ik zou het zelf als Raven schrijven denk ik. Raeven James misschien? Of anders: Raeven Skye/Skylar Raeven Kendra Raeven Brynn Raeven Lou Raeven Reese
Ik zou het inderdaad ook schrijven als Raven. Dan zou je Mae nog als tweede naam kunnen doen als je de "ae" wil behouden
Ja, ik vind Raeven Mae ook erg mooi! Ik vind 4 namen voor 1 kind wel erg over de top, hoor .... maar das een andere discussie.
Er staat toch halfzussen? 1 (half)zus van de vader en 1 (half)zus van de moeder. Dus toen deze namen gegeven werden, waren de ouders van dit nieuwe kindje nog niet samen.
En er staat in haar handtekening 'ons dochtertje', dus ik ging er eigenlijk vanuit dat de vader van dochter met 4 namen ook de vader is van het toekomstige dochter met 2 namen. Kind met 1 naam zou inderdaad een halfzus kunnen zijn. Maar dan is mijn vraag nog steeds waarom kind nr 3 twee namen krijgt. Waarom dan niet ook gewoon 1 of 4? Verder ben ik niet nieuwsgierig hoor
Die handtekening had ik gemist maar je hebt gelijk! En het viel mij ook op. En ik ben ook wel benieuwd!
Ze vraagt om een tweede naam, misschien heeft ze al een 3e en 4e naam ivm vernoemingen, die wellicht ivm privacy niet genoemd wordt... ik doe maar een gooi.... Trouwens wel benieuwd naar de reactie van TS op alle naamsuggesties