Nu ik het teruglees, 'bijhebben', niet echt de juiste term he...Net of ik het over een boekenreeks heb. Sorry wil niemand tegen het hoofd stoten, zie kindjes zeker niet als speelgoed of een verzameling!
hmm, ik riep "vroeger" dat ik er 8 wou... nouja, zwanger worden van 1 was al een onderneming op zich. de bevalling was ook geen pretje en de eerste weken vond ik ook behoorlijk zwaar. desalwelteplus; ik zou heel graag nog een keer dit wonder mee willen maken. En mocht het dan goed gaan met 2 kinderen, ach wie weet komen er dan 8 Wij komen beiden uit een gezin met 4 kids. Bij ons was het altijd gezellig en dat zou ik graag ook willen. maar goed, daar heb je ook weer geen elftal voor nodig...
IK! Ik ben nu zwanger van de eerste en hoop dat ik nog een keer zwanger mag worden! Ik word deze zwangerschap 40 en was meteen zwanger, hopelijk is ons dat nog een keer gegund! Op wat ongemakjes na verloopt de zwangerschap voorspoedig. Ik heb juist helemaal geen last van mijn reuma en chronische rugklachten die ik voor de zwangerschap dagelijks had, dus vergeleken daarmee valt het allemaal reuze mee!
Ik zou heel graag drie kindje willen. Het lijkt me heerlijk een groot gezin! Maar ik denk niet dat het er voor ons in zit........ik ben nu 35 en zwanger van de eerste via IVF. Maar er kunnen hele rare dingen gebeuren, ik zal nooit de hoop opgeven!
ik weet het eerlijk gezegd niet ik heb altijd gezegd dat ik er graag 2 zou willen.. Maar als ik er zo over na denk zou ik het ook heel gezellig vinden om er 3 of 4 rond te hebben lopen. nou ja, eerst deze maar en dan zien we wel weer verder..
Hallo dames, wij hebben altijd geroepen dat we graag 2 kindjes willen, en nu ben ik voor het eerst zwanger... van een drieling! Dus je hebt het niet altijd voor het zeggen, en we zijn er dolblij mee. Hoewel het nog te vroeg is om de lucht in de springen (hopen dat alle drie vruchtzakjes doorgroeien), maar ze zijn meer dan welkom. Ik zit ook een beetje te knijpen voor de praktische zaken na de geboorte, hoe om te gaan met drie pasgeboren babies in huis, met voeding, slapen, vervoer, financiën. Maar dat zijn allemaal bijzaken, uiteindelijk komt alles op zn pootjes terecht.
hihi, zul je altijd zien! Gefeliciteerd hoor! En het komt vast goed met drie kleintjes, komt tijd komt raad! Wij wilden er altijd graag vier, maar ik zie toch ook wel wat praktische problemen. In een normale auto kunnen bijvoorbeeld geen vier kinderen en twee volwassenen vervoerd worden. Vroeger kon dat prima; niemand had gordels . Ik heb altijd geleefd met het idee dat geld geen bepalende rol hoeft te spelen; ik ben heel gelukkig met minder dan de jackpot, maar een grote auto kost veel geld. Zelf wil ik er wel graag drie, mijn man gaat nog altijd voor vier. Wie weet wordt de 3e zwangerschap een tweeling...
Hey meissie hoe doe je dat? Leuk man...Enne 3x gefeliciteerd...Komt vast goed na de geboorte...Ben benieuwd naar je kindjes...
hier ook iemand die altijd zei"twee is genoeg en 1,5 geleden is dochter nummer 3 geboren nu hopen we dat het ons gegeven is dat er nog een vierde kindje bij mag komen dit jaar ik wilde altijd al een groot gezin,ben alleen opgegroeid en vond er geen zak aan! mannetje wilde altijd al een groter gezin,maar moest er nu wel even over nadenken dit x. dus als het mocht lukken omzwanger te raken,laat hij zich sterriliseren daarna. zucht,,,,,het blijft toch elke x weer spannend,of het nu de eerst,tweede ,derde of vierde x is dat je zwanger probeert te raken
Ben nu zwanger van ons 2e kindje, maar mijn vriend heeft ook nog 2 andere kids van zijn ex, dus eens in de 2 weken zijn wij straks al met ons 4-en. Dus bij ons blijft het hier ook bij...alle kamers zijn bezet... Anders hadden we er allebei nog wel 1 bij gewild( als mijn lichaam dat aan zou kunnen, BI bij beide zwangerschappen en tussen zwangerschappen door ook gebleven) Dus wij hebben straks ook een lekker groot gezin met 4 kids!
Leuk om te lezen dat er toch best een aantal meiden zijn die 3 of meer kids willen (als hun dat gegeven is). Ik moet wel zeggen dat ik een aantal meningen van meiden die dat niet willen best kwetsend vind. Of je er nu 1 of 4 hebt, aandacht verdienen ze allemaal. En het is echt niet alleen afhankelijk van een aantal of ze dat krijgen. En je mag echt blij zijn als je het aantal kids kunt krijgen wat je graag wil. Er zijn zat mensen die heel graag een kind willen, maar waarbij dat helaas niet lukt. Of die niet het aantal kunnen krijgen wat ze graag willen (bijv. meer dan 1). Daarbij was ook nog eens de vraag wie er graag een hoop kindjes wil. En niet wie er geen hoop kids wil. Dus.....
Hier willen we als het ons gegeven is nog een derde en laatste kindje. Ik heb 2 gezonde kids en voorheen was dit ook prima. Maar toen de jongste geboren was begon het na een paar maanden toch te kriebelen. En nu zijn we dus aan het klussen sinds begin dit jaar voor een derde wondertje. Wel komt de kleine tegen die tijd dan eerst bij ons op de kamer slapen en de oudste gaat naar zolder waar we nog een slaapkamer moeten maken (dakraamz it er inmiddels in).
Ik zou graag 3 kindjes willen maar ik weet dat mijn mannetje 2 genoeg vind. Heb dus een hoop om te praten na nummer 2. Nee onzin kinderen is iets waar je samen aan begint en ik zal hem dan ook nooit verplichten tot iets. Trouwens wel jammer dat een simpele vraag weer zo uit zijn verband wordt getrokken.
Voor de vrouwen die t wel willen maar de partner niet. Verlies je hoop niet. Wij zijn al bijna 14 jaar samen en mn vriend wilde nooit (eigen) kinderen, er liepen er al 3 rond van mij en daar hadden we onze handen vol aan (ze waren idd erg druk, haha) Die zijn ondertussen flink ouder (oudste is bijna 20)en ik gaf aan dat ik eigenlijk nog steeds wel graag een kind van hem wilde. Hij heeft er een jaar voor nodig gehad en nu hebben wij samen een heerlijk meisje, en de volgende is onderweg.
Ik kom zelf uit een gezin van 8 kinderen. Wij hadden altijd de grootste lol thuis heerlijk en gezellig met z'n allen. Ik zou ook heel graag een groot gezin willen hebben als God het wil.
Ja tuurlijk mag je het melden! Vind het mooi om te zien waarom iemand een bepaalde keuze maakt. maar leg een ander geen keuze op. En idd alles heeft voor en nadelen. en het is kijken wat in je gezin past. ik vind het trouwens wel prachtig dat er echt nog wel koppels zijn die een groter gezin zouden willen. Ik heb altijd gezegd 3 manlief 2.. worden er waarschijnlijk toch 3 als alles goed gaat. maar ik zeg ook nog geen nee tegen 4. Maar dat durf ik niet te zeggen verder. ik zie idd ook wel veel voordelen in stoppen met 3. hahaa We zien wel wat de toekomst brengt! lekker genieten van het gezinnetje iig. Het is zo mooi.. en ik vind het nog mooier dan ik ooit had durven dromen. Liefs jazzie
Ik kom zelf uit een gezin van 3, ben de jongste en heb 2 oudere broers. Ik heb het altijd wel gezellig gevonden en nooit het gevoel gehad aandacht te kort te zijn gekomen, dus dat in grotere gezinnen minder aandacht voor de kinderen is, herken ik niet. Ik vond het juist wel fijn dat ik twee broers had, die als bliksemafleider konden dienen als ik rottigheid had uitgehaald Ik heb nu zelf twee zonen en we twijfelen nog een beetje of daar een derde bij gaat komen. We willen eerst verhuizen -dat zal gezien de huidige financiële crisis niet al te gemakkelijk gaan- en daarna zien we wel weer verder. We zien dus wel. Vier ga ik -denk ik- gezien mijn leeftijd niet meer redden, tenzij nummer drie en vier zich in 1x aandienen.
Ik wil ook graag een groot gezin ! Maar we wonen nu in een 3-kamer appartement, hier kunnen we wel evt met 2 kids wonen paar praktisch is het niet. Op de volgende moeten we dus even wachten tot we groter kunnen wonen. Mijn vriend maakt er geen geheim van graag een zoon te willen, dus als de tweede een meisje wordt zal er ook wel een derde komen.. (Ik zeg.. Robert ten Brink ) Maar we zijn erg gezegend met onze gezonde dochter, het is maar afwachten of je dat nogmaals gegund wordt. Dus al zou het bij alleen Demi blijven ben ik ook gelukkig