30 wk. zwanger en baby is ingedaald,wat denken jullie ervan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jolandaenbjorn, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolandaenbjorn

5 sep 2008
    18
    0
    0
    mama
    geervliet
    Gisteren bij de vk geweest en onze uk is al ingedaald. Nu zei de vk dat dit niets hoefde te betekenen, maar ik heb vanaf het begin het gevoel dat dit kindje eerder geboren gaat worden dan de uitgerekende datum. Had bij mijn dochter het gevoel dat ze op de 7e geboren zou worden, terwijl ik de 2e was uitgerekend en zij is geboren op de 8e dus toen zat ik er ook niet ver naast.

Wat is jullie ervaring met baby's die vroeg indalen. Komen deze vaak ook eerder of niet? Ben benieuwd naar de reacties..............

2. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    De mijne is al sinds 25 weken ingedaald en ze zit er nog steeds :)
    Niet ongerust zijn...

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het indalen zegt idd niets over de uiteindelijke bevalling...

Anders zou iemand waarbij het kind niet is ingedaald nooit kunnen bevallen he... ;) En gelukkig bevalt uiteindelijk iedere vrouw...

Een tweede of derde kind daalt vaak pas tijdens de bevalling in... en die hoeft ook echt niet later te komen...

En zoals hierboven ook omschreven werd... Al sinds week 25 ingedaald en hij/zij zit nog steeds ;)

Mijn dochter was ook met 27 weken ingedaald maar ik ben pas bevallen met week 41...

4. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Kan je zelf ook voelen of je kindje is ingedaald?

5. mamatwan

mamatwan Actief lid

18 jun 2008
    112
    0
    0
    maastricht
    mijn uk was ook al met 24 weken ingedaald en van te voren altijd heel laag in het bekken gelegen (topdown zal ik maar zeggen :) ) ik heb altijd het gevoel gehad dat ik op z'n hoofd ging zitten en met lopen was het net alsof ie er zomaar uit kon floepen, beetje raar gevoel kan het niet zo goed omschrijven.

hij is uiteindelijk (zonder aanwijsbare reden trouwens) geboren met 34 weken. ben toen dinsdags naar de VK geweest vanwege de vele harde buiken volgens haar niets aan de hand en uk is geboren zaterdagochtend om 07:00 uur na een ietwat snelle bevalling van 3 uur.

6. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    nee zegt echt helemaal niets! hier was ze rond de 30 weken ingedaalt.........Maar ben pas met 42 weken bevallen

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Schijnt helemaal niks te zeggen.
    Mijn beeb was al met 33 weken ingedaald, maar ben nog niet bevallen.

8. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Zegt helemaal niks over eerder bevallen of niet.

De kleine is hier met 28 weken ingedaald, was volgens de VK prima, niks aan de hand.

9. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Bij mij nog steeds niet volledig ingedaald (ligt wel al wekenlang in de goede positie)

Ben nu wel bang dat het daardoor ook langer duurt voordat de bevalling zal gaan plaatsvinden..ben het wachten nu al beu..

10. jolandaenbjorn

5 sep 2008
    18
    0
    0
    mama
    geervliet
    Ja heb af en toe het gevoel dat het al tussen m´n knietjes in hangt :confused:

11. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Bij mij was de kleine ook al in week 30 ingedaald. Ook ik heb vanaf het begin van de zwangerschap sterk het gevoel gehad dat de kleine eerder zou komen, maar het ziet er naar uit dat ik de 40 weken ga halen.

12. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hier ook beide andere kindjes al vroeg ingedaald. mijn zoon iets van 16 weken in totaal ofzo.ze zijn allebei met 38 en een beetje geboren maar meer omdat ze er klaar voor waren denk ik. ze waren 8 pond en ruim 8 pond. dit kleintje ligt van het begin af aan al schuin naar beneden flink op mijn blaas en zenuwen te drukken. ik verwacht dat die ook wel een dezer dagen zijn stekje op zal gaan zoeken. en de verwachting is ook dat hij rond de 38 weken zal komen maar dat zijn spculaties van de gyn omdat de andere 2 ook eerder kwamen. we zullen zien he. over een paar maanden weten we het.

13. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hoorde van de week van iemand dat de baby maar niet wilde indalen ook op de einde niet en dat de vk zei dat gaat nog wel een tijd duren. de volgende dag had ze haar beebje in haar armen. dus het zegt blijkbaar niks.

Deel Deze Pagina