Wie wilt ook graag nog een kindje maar je wederhelft helaas niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jolina, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Bij mij zit het nog in het begin stadium zeg maar,mijn zusje is ook weer in verwachting en ik zou graag nog een kindje willen... Maar nu is het voor mij ook een risico,dus ik zou zoiezo toestemming van mijn gyn moeten krijgen,maar heb al wel wat steken bij ml laten vallen maar hij zegt nee,ik ben een rijk mens zo,voor mij niet meer... Dus ja,het is hier ook nog even afwachten en aftasten. Het is wel moeilijk,maar ik ga nog even afwachten,onze jongste is bijna pas 9 maanden ;)

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja hier dus hetzelfde... Ik laat wel eens weten dat ik ergens wel zou willen nog, maar echt duidelijk zijn durf ik niet...

Hier vieren we bijna de eerste verjaardag en we zijn nog jong...

Hou je me op de hoogte, wel fijn als we elkaar kunnen steunen.

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ohh alvast gefeliciteerd! Ja idd dat is ook zo,ik moet ook nog 32 worden dus we zijn nog jong :p

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahahaah :D l
    En thx !

5. Moosje1984

15 feb 2014
    11
    0
    0
    Hoensbroek
    Bij ons waren we ook onverwacht zwanger van ons vierde kindje, helaas is deze zwangerschap ook een miskraam geworden. Eerst voelde mijn gezin zo compleet met drie kindjes maar na de laatste zwangerschap heb ik toch nog altijd hoop dat er ooit nog een vierde kindje komt. Nu zitten we in een spannende fase, niet bewust geklust in de vruchtbare periode maar er toch van gekomen. Twee dagen over tijd en helaas al twee negatieve testen verder. Zou mijn droom uit komen....

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Zou mooi zijn he.... Al is het niet de "juiste" manier ik hoop het toch voor je.

Deel Deze Pagina