Ik ben benieuwd naar jullie oploop van actiontesten. Ik deed zaterdag als bevestiging een cb digitaal en die was negatief en sinds dien ben ik onzeker geworden. Nu lopen mijn testen heel langzaam op en ben ik misschien ook wel te ongeduldig, ben benieuwd naar jullie rijtjes
Werd nog donkerder, maar dan moet ik de foto zoeken. Wel vind ik het bij de action testen zeker in het begin belangrijk om ze nat te vergelijken omdat ze met een donkere pennestreep opdrogen.
Ik zie dat er bij jou in het begin ook geen groot verschil is en dat je inmiddels bijna 11 weken bent. Dat geeft moed! Welke is van je NOD?
23/11 was 14 dpo, ik had wel pas een innesteling op 10dpo en testte dus pas positief op 12 dpo. Op de foto hieronder zie je mijn tweede test nog nat en zie je ook duidelijker hoe de eerste test donkerder was opgedroogd door de pennestreken.
Heb je die uit cassette gehaald? Zo lijken ze op sensetive testen de strip Ze zijn wel mooi oplopend Hoe duur zijn ze bij action eigenlijk
Klopt, want heb ze allemaal op een rijtje bewaard en zonder cassette plak je ze nou eenmaal makkelijker op. De gewone testen zijn geloof ik €1,49 voor 2? Not sure.
Dit zijn die van mij.. NOD was vermoedelijk op 24 dec, dat was dan 14 dpo. Echo moet dit nog uitwijzen. Ik zie nu wel dat de 1e en 2e test verkeerd om liggen...
Hij is gewoon positief. Waarom zou je nog doortesten? De eerste en enige test die ik deed zag eruit zoals jouw laatste en geen amdere test meer gedaan. Streep is positief. Doortesten zegt niks en geeft geen garanties, vaak alleen onzekerheid. Gefeliciteerd dus!
Ik denk omdat ik een lichte had enhier iedereen met donkere zie etc. Dit was ook mijn laatse en stop er nu ook mee, je hebt gelijk
Het is ook allemaal zo'n onzekere tijd. Hopelijke gaan de komende weken snel en heb je een mooie echo straks!