Ja, las net ergens dat het alleen niet stopt als er 1,5 miljoen kijkers of meer zijn... http://www.nu.nl/news/1204835/61/Eind_v ... cht_(video).html
Ze zeiden dat als het programma stopt de persoon die er het langste in zit de winnaar is, Brian dus. Ik hoop het zelf ook, hij is mijn favoriet.
haha nou sorry,maar als iemand die villa niet verdiend is het brian wel! Iedereen daar in huis heeft geweld gebruikt(en ik kijk de streams,dus weet alles wat er gebeurt) behalve Lieke!Zij is de enige die altijd netjes en correct blijft,en nog geen geweld heeft gebruikt! Brian mag er dan het langste in zitten,maar hij "verdiend"de villa echt niet!iedereen had er al uit gemoeten voor hun gedrag! behalve lieke idd!
ik kijk ook de streamers, dagelijks dus weet ook hoe het zit. Lieke is net zo achterbaks als de rest. Een normaal mens zou er ook niet in zitten.
ik heb ook voor lieke gestemt zij is nog steeds ontzettend sterk al heeft ze ruzie met iedereen! groetjes mandy
idd,ze speelt het spel(iedereen is namelijk achterbaks)maar ze heeft nog nooit geweld gebruikt! en daar kan de rest een puntje aan zuigen.
ik denk dat niemand wint ... gewoon de stekker er uit ik denk dat het toch echt acteurs zijn die gewoon betaald krijgen en losse instructies ! hoe ze het invullen mogen ze dan zelf weten ... als iemand het mag winnen hmmmm moeilijk ik heb huub gestemd omdat ik vind dat hij het spel het beste speelt maar zijn glorie dagen zijn wat mij betreft wel voorbij ! als het maar niet die lebberende nadia of dennix is
Het lijkt mij dat er een winnaar moet komen. De deelnemers hebben natuurlijk bij binnenkomst een contract ondertekent. Het lijkt mij dat ze daar niet zomaar onder uit kunnen en er dus een winnaar moet komen. Ik heb op Huub gestemd.
ik ook op huub. lijkt mij ook raar als ze er zo de stop uit trekken, mensen die uit hun vrije wil zijn weggegaan zijn toch ook hun borg kwijt, denk ik ook niet dat ze er zomaar onderuit kunnen komen..
voor de liefhebbers van de kooi een schandalig filmpje dat is uitgelekt ben benieuwd of jullie dit wijf nou niet net als mij, zouden willen wurgen http://www.nowlive.eu/algemeen/nieuws.php?id=2747
mijn schoonzusje kent jaap en tot nu toe word er heel veel "ingepland" hij schijnt instructies te krijgen... maar dit heb ik via m'n schoonzusje dus weet niet of het waar is maar waarom zou ze erover liegen?
IK heb echt geen idee wie er gaat winnen. Ik wacht het allemaal maar rustig af Ik zou het overigens wel jammer vinden als ze de serie stoppen Liefs, mussie
vind je het gek. Als er iemand uit gaat, doen ze er weer een nieuwe in. Beetje flauw en oneerlijk tegelijk.