Wie wint 'de Gouden kooi' ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iris, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie wint 'de Gouden kooi' ?

1. Huub

2. Lieke

3. Brian

4. Amanda

5. Jaap

6. Dennis

7. Nadia

8. anders,

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Ben ik nou de enige :oops: ! natuurlijk is het allemaal grappig om te zien hoe deze lui elkaar proberen weg te treiteren, maar het zijn allemaal toch echt lui met een steekje los hoor. Wat een halve zolen zeg....de 1 is nog erger als de ander. Deze mensen moeten straks na dit toch ook aan een normale baan zien te komen? of niet?

welke baas neemt deze mensen nou nog aan? die sporen toch niet. Alles draait om sex...als ze dat niet krijgen worden ze gefrustreerd. Kijk het niet zo vaak hoor, maar elke keer als ik kijk denk ik :confused: ...dit gaat wel erg ver.

De 1 slaat, de ander spuugt, en die Lieke, nou dat is toch ook een halve tamme heks. Die stond ook zo vaak tegen die huishoudster te blerren, die had ik allang KO geslagen, raar wijf. Dan kan ze wel niet slaan, maar is net zo erg als je zo tegen iemand in haar gezicht staat te tetteren en duwen net zolang tot je een klap krijgt....tja...niet zo slim he.

Laatst die lelijke negerin op tv bij Jensen! nou, dat daar nog aandacht aan word besteed. Dat is dan moeder van 2 kindjes.! heb echt medelijden met die kids hoor. Welke moeder doet nou zoiets. Al geven ze me 100.000 euro met zekerheid, je laat toch niet je kids zoveel maanden achter!

Ben ik de enige die ze allemaal ziek vind? :oops:

2. sim

sim Niet meer actief

nee joh! ik vind ze ook stuk voor stuk sneu! maar ontzettend leuke sensatie-tv :D

3. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ja die natasia is echt een aandacht trekker die moet zich echt een keer na laten kijken! verschrikkelijk! en die dennis vind ik ook een onwijze kwal! en toch kijken he!

4. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    nee jaap is een kennis van mijn schoonzusje niet haar broer

Deel Deze Pagina