Nou voor de echte Idolsfans onder ons...Wie denken jullie dat IDOLS gaat winnen? Ik zelf hoop op Rafaella. Nee, niet omdat ze zwanger is. Wel omdat ze mooi kan zingen en uitstraling heeft. Floortje is m.i. te veel "girl next door". Niet dat daar iets mis mee is, maar kan zo iemand een echt idool worden? Rafaelle heeft erg veel power, en daar houd ik wel van!
Ben het helemaal met Mijnimeel eens!! Rafaella mag voor mijn gevoel winnen!! Vind haar super veel zijdig, ze wordt met de week beter!! Alles wat ze doet zet ze zich voor in. Dat "girl next door" gevoel kan ik mij heel goed in vinden bij Floortje en ik vind haar ook niet veelzijdig en qua dans komt er ook weinig van haar los. Vind Rafaella een leuk mens ook om te zien, erg spontaan en iemand die het opwekt om met haar mee te lachen!! ja ik ben zeker een idols fan Nu vooral ik elke zaterdag zeker wel thuis ben met mijn dikke buik, kiezen er niet snel meer voor om eens lekker weg te gaan (nu helemaal niet meer) Gr Carry
Van mij mag Floortje winnen, omdat ik die Rafaella irritant vind. echt een aandacht trekker vanaf het begin al met dat gedoe dat ze verliefd zou zijn op die henk-jan of zo. nou ha ha ha wat grappig zeg.
ik ga voor rafealla... ik vind het juist leuk dat ze zo overdreven doet... dan doen toch alle sterren...en ik vind het wel slim, die opmerking over henk-jan... het heeft gewerkt... en dat lachen van haar.. word ik alleen maar vorlijk van... Als Floortje wint.. hoor je één of twee liedjes van haar en kijkt niemand naar haar om, Rafealla zou het zeker goed doen in het buitenland.
Leuk topic hihi, ik ga voor floortje ik vind haar heel goed zingen.... Ik vind rafaelle ook goed zingen maar ze is mij veel te overdreven en ze denkt dat je heel wat is.. Liefs Shannen
Ex-Idols voorspellen: Floortje wint Uitgegeven: 9 maart 2006 08:44 Laatst gewijzigd: 9 maart 2006 09:21 AMSTERDAM - 'Floortje wordt 't'. Dat denken Jim en Jamai, finalisten van de eerste Idols. In de finale van zaterdag nemen de deelneemsters Rafaëlla en Floortje het tegen elkaar op. "Jim en ik stemmen zaterdag niet. Maar als het echt moet, kies ik voor Floortje. Mijn gevoel zegt dat ze wint", zegt Jamai in Algemeen Dagblad. Jim denkt bovendien dat het beter is voor Rafaëlla als ze niet wint. "Die hectiek gecombineerd met een zwangerschap: dat trekt ze niet." Dit staat op www.nu.nl. ben benieuwd of ze gelijk hebben.
Aaron had wel wat vond ik. Vond hoe hij zong erg goed. De liedjes die hij ook uitzocht vond ik echt bij hem passen. Vandaar. Ellen heeft inderdaad enge ogen...hihi Maar ik denk dat Angelique nog wel terug komt hoor. Zo'n leuke meid met zo'n stem...