hallo dames ik zal mijn verhaal even vertellen ik ben 10 tot 14 feb ongi geweest 15 e heb ik sex gehad ... en de pil geslikt iknheb daarna nog 2 of 3 dagen de pil geslikt toen hebben we toch besloten er helemaal mee te stopppen om voor een 2e kindje te gaan maar nu begrijp ik helemaal niets meer van mijn lichaam lijstje 10 feb ongi 11 feb ongi 12 feb ongi 13 feb ongi 14 feb ongi (tevens laatste dag) 15 feb sex gehad + pil 16 feb pil 17 feb pil 18 feb geen pil meer geslikt gestopt 3 maart sex gehad 8 maart ongesteld dacht ik kleine mini druppels bloed ik dacht omgi te worden maar het is nu helemaal weg het is niet meer geworden dan die paar druppels nu begrijp ik er niets meer van ik heb wel wat vage gevoelens in mijn buik maar dit is geen ongesteldheid! hebben jullie een antwoord? kan ik mogelijk zwanger zijn door een verlateneisprong
Hoi lovepeet, het kan ook zijn dat je ongi wat later komt, omdat je toch nog de pil geslikt hebt. Maar zwanger kan natuurlijk ook. Hoeveel dagen ben je nu overtijd en heb je al een test gedaan?
@nonaches uhm ....... natuurlijk dit zou mijn 2e zwangerschap worden en met k ben ik 11 maanden gestopt geweest en heb 4 maanden gericht geklust verder zou ik dan gisteren al ongesteld moeten zijn ik had toen met k ook een cyclus van 28 dagen ! dus vandaar
Ik denk dat je gewoon een warrige cyclus hebt door het "gerommel" met de pil. Dan weet je lichaam ook niet meer wat 'ie moet doen. Je zou voor de zekerheid over een paar dagen nogmaals kunnen testen trouwens.