Waar koop jij je positiekleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door appelappel, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Waar koop jij je positiekleding?

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    H & M en prenatal...
    En ik ga binnenkort eens bij miss etan kijken, daar hebben ze ook positiekleding.

3. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Tot nu toe bij de miss etam. Alleen vindt ik dat bij de miss etam de kleren heel erg duur zijn als je kijkt hoe lang je ze kunt dragen.

ze zeggen dat bij de h&m hele leuke kleren te koop zijn die niet te duur zijn.

Liefs Nance158

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik had juist gehoord dat miss etam niet zo duur zou zijn, maar ik heb nog helemaal niet geshopt, behalve een keertje gekeken bij C&A en dat kan ik je niet aanraden als je leuke broeken zoekt hoor!

5. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Ik heb helemaal niks hoeven te kopen...pastte gewoon de hele zwangerschap door in mn eigen kleding.

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    H&M, Prenatal en Miss Etam (ik ga naar een restantenwinkel in Schiedam)

7. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb gekocht bij twee speciaalzaken in Amsterdam (Ruimschoots en Papa's & Mama's - wat duurder, maar mooie en soms ook bijzondere kleding); bij Prenatal en bij Miss Etam. "Normale" kleding heb ik dus echt nog nooooooit bij Miss Etam gekocht (mijn smaak niet), maar de best-zittende broek komt echt bij hen vandaan. Ik vind dat zij een prima prijs-kwaliteit verhouding bieden.

8. Miemi

Miemi Lid

9 dec 2007
    78
    0
    0
    Ik heb afgelopen weekend mijn eerste positiekleding gekocht bij Prenatal, Vida Vita en Future Maman.

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Prenetal en Miss Etam.

En mn jas komt bij Future maman vandaan.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    miss etam, prenatal en c&a

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik heb in het begin 5 broeken gekocht bij de miss etam en heb er al de hele zwangerschap mee gedaan ! niks bij hoeven kopen
    ze waren wet wat lang maar heb ze wat korter laten maken en ik vond de prijs echt niet duur
    bij H&M kon ik niet slagen helaas voor broeken die vond ik echt niet lekker zitten
    en de mode van shirts is voor zwangere nu ideaal ! daar kan je overal wel wat kopen !

12. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb alleen nergens een mooie blouse kunnen vinden... Het enige wat ik zie, is met ruches eraan en dat vind ik niet mooi. Iemand een tip? Gewoon een 'zakelijk' soort overhemd, maar dan voor een zwangere met een flinke buik en nog flinkere voorgevel (cup E, inmiddels).

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wehkamp,H&M en miss etam

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik heb de vorige keer al 2 broeken gekocht (dit werd een mk) een lange en een korte (joost mag weten waar die korte gebleven is...heel mn kast al overhoop maar hijs opgelost ofzo denk ik) en dat was als ik me goed herinner bij de H&M. Verder heb ik deze keer bij de C&A rond gesnuffelt voor broeken en vond er echt niks.. wel n paar lekker wijde tshirts bij de grote maten mee genomen. Vond ze gewoon leuk en ik denk dat ik daar nog n heel eind in kan (hopen we dan maar :p) En ben nu bij de miss etam nog geslaagt voor een broek. Heb nog een lekker wijde jogging achtige broek die ik eigenlijk te groot gekocht had. Komt nu weer van pas. Dus voorlopig zit ik nog goed.
    Vorige zwangerschappen die van mn zoontjes heb ik stad en land afgezocht en toen hadden ze nergens meer zwangerschaps kleding. En nu...al die winkels waar ik vroeger bot ving hebben ineens weer wel n positie kleding afdeling... zie je wel hebben ze toen gewoon gedaan om mij te pesten :p
    En tja t is misschien wat prijzig....maar ik pas nu al niet meer in mn gewone broeken...dat zit onder aan bij mn schaam been heel erg te wringen als ik ga zitten. Dus maar vast positie broeken aan die ik naar gelang kan verstellen zodat ik er toch zeker de rest vd zwangerschap mee kan doen. Dan valt die prijs nog wel mee. Koop nu ook even niks meer tot t lente/zomer is want dat is toch de tijd waarin ik t meeste zal rond waggelen met dikke buik ;)

15. poekie01

poekie01 Actief lid

20 dec 2007
    132
    0
    0
    Hoi :) ,

Heb bij Future Maman Rotterdam mijn broeken gekocht, en een spijkerrokje. Heb lange benen en daar vielen de broeken lekker lang. Ze hebben ook iedere 3de woensdag vd maand een soort magazijnverkoop. alles een tientje. Heb toen nog wat truitjes en een mooie wollen maillot gekocht. Ze hebben daar ook mooie zakelijke kleding.
    Verder bij de H&M truitjes/ bloesje gekocht.

16. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @bri, een blouse kun je wel krijgen bij de h&m en bij miss etam ook wel.

17. Bri

Bri Niet meer actief

Dank je... Bij miss etam vond ik niets van mijn smaak (te veel frutseltjes); bij h&m nog niet geweest omdat ik die winkels altijd zo druk vind... nou hoef ik ook nog maar 4 weken te werken; daarna hoef ik er toch wat minder representatief bij te lopen, maar als ze voor een normale prijs een leuk bloesje hebben kan ik dat nog zomaar gaan kopen!

18. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ik heb voor een bruiloft m'n eerste positiekleding gekocht. Is gekocht bij Juul en Juultje. Wel vrij prijzig, maar wel een leuke collectie ook voor de bruiloft. Heb wel echt een feeststelletje nu.

19. MarionW

MarionW Lid

11 nov 2007
    27
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    Stadskanaal
    Ik heb mijn kleding gekocht bij Miss Etam en bij C&A.
    Maar wat mij opviel is dat ze bij de verschillende vestigingen van Miss Etam ook verschillende positiekleding hebben. Dus niet allebei dezelfde collectie...vreemd! Ze hebben ook niet bij alle C&A's positiekleding.
    Wat dat betreft vind ik dat ik vrij beperkt ben in de keuze van positiekleding.. Ze hebben in Emmen bij de V&D en H&M ook geen positiekleding. :( Misschien in Groningen wel weer, ga daar nog wel ff een keertje kijken.

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik hoef het nog niet aan met mijn 9 weken zwanger, maar ik ga straks voor de kleding van Noppies, Queenmum en Fragil voor naar het werk. Alledrie hebben ze in een winkel bij ons in de buurt. Hele leuke spullen.

Basis dingen zoals longsleves enzo haal ik bij H&M.

Deel Deze Pagina