Wie woonachtig in Haarlem en bij welk verloskundigenpraktijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door loncocacola, 30 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Dames die zwanger zijn, wie wonen er allemaal in Haarlem (en omgeving) en bij welk verloskundigenpraktijk zitten jullie? Ik ben zelf woonachtig in Haarlem, maar er zijn 4 verschillende verloskundigenpraktijken te vinden hier, welke moet ik nou kiezen?

Ik wil het liefst in een praktijk waar ze ook de echo kunnen doen, maar ik dacht dat ze bij alle 4 dat in een speciaal echocentrum laten doen. (Echocentrum de Schoot).

2. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Hey

Ik woon in haarlem-noord en heb me aangemeld bij verloskundige praktijk op tesselschadeplein. En ik mag daar 7 april voor het eerst naar toe. Best spannend. En zit idd bij een echocentrum de schoot aangesloten. Ik had ook gekeken bij staat en bolwerk maar ook die zit bij het echocentrum aangesloten.

Succes

Groetjes Liekje

3. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Hoi Liekje, dank voor je antwoord. Hoe heb jij de keuze gemaakt uit de verschillende praktijken? Waarom juist die van de tesselschadeplein, omdat die dichterbij je zit of had je een andere reden?

Ik moet me nog steeds aanmelden bij 1 van die praktijken. Zit overal een beetje te kijken. Maar nog geen keuze kunnen maken.

Groetjes.

4. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Die op tesselschadeplein is idd dicht bij, ik zou het lopend af kunnen hahaha. Ik ben bij de huisarts geweest en die rade die aan, omdat hij de praktijk kende en zei dat hij erg goed was. Daarnaast omdat mijn tante daar ook begeleid is en die erg tevreden was over de begeleiding. En verder kan mijn familie dat ook beamen.

5. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Waar in Haarlem woon je?
    Meestal is het makkelijkst als je de praktijk neemt die het dichtbij je huis zit. Dan zijn ze, als het moet, het snelst bij je!

6. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Hoi, ik woon in het centrum van Haarlem. Denk dat ik me bij de verloskundigenpraktijk vlakbij het station ga aanmelden. Woon jij ook in Haarlem? Zoja bij welke zit jij?

7. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Nee ik woon niet meer in Haarlem.
    Wel gedaan overigens.
    Ik had de verloskundige praktijk Het Ooievaarsnest.
    Die zitten aan het einde van de randweg.
    Ook een leuke en goede praktijk.
    Jammer dat ik daar nu niet meer terecht kan.
    Maar denk dat ik nu ook een fijne heb gevonden.
    Heb binnenkort eerste afspraak.

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej ik woon ook in haarlem en zit inderdaad ook bij het Ooievaarsnest.

Die zitten op 3 locaties, het E.G. Het spaarneziekenhuis (of wat ervan over is hihi) in Heemstede en zandvoort. Die in zandvoort heeft sinds kort ook een eigen echoapparaat.

Ik ga zelf altijd naar het Spaarneziekenhuis (geen parkeerkaartje hihi)

Die op het franshalsplein (of daar in de buurt) daar zitten vrienden van me en die hebben geloof ik ook een eigen echo-apparaat.

9. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Hoi Wendy,

Weet jij toevallig hoe die verloskundigenpraktijk heet die bij het Franshalsplein zit (of daar in de buurt)? Ik heb toch voorkeur voor een praktijk waar ze een eigen echo-apparaat hebben.

Zijn er hier dames die ervaring hebben met verloskundigenpraktijk Staten Bolwerk of praktijk Spaarnwoude?

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Het is trouwens het kleverpark sorry, heb het even voor je opgezocht..

http://www.verloskundigen-haarlem-kleverpark.nl/

Dit is hem. Met die andere, geen ervaring. (met deze in het kleverpark ook niet hoor, alleen dat die vrienden er 'lopen')

Deel Deze Pagina