Vandaag kwam MvM nieuwe kratten brengen ... En dan stond er op met grote letters op het papier DISCREET .. Nou echt ammahoela... Wat een kerel... Hij de zou de kratten bij ons achter in de tuin neerzetten.. Wat doet ie zet ie het lekker bij de buren neer... Nou heb me er goed onder uit weten te praten bij de buren punt 2.. het welkoms cadeau... Wij hebben daar een boek voor gekozen en waar lag dat boek ... Door de brievenbus van de buurvrouw :x Nou probeer je daar maar onderuit te praten.. Lukt je niet Dus nu gaan we zo naar mijn ouders en broers en zus om het nieuws maar te vertellen.. Baal er echt van we wouden wachten tot we de eerste echo in onze handen hadden... Maar goed ben echt super benieuwd hoe ze gaan reageren
hoi juweeltje, Das idd lekker bijdehand van die man zeg ! Ik doe ook mee aan MvM, maar kan ze gelukkig naar een verzamelpunt brengen. Snap dat je nog even wilde wachten, maar toch heel veel plezier bij het vertellen ! groetjes lief
Niet prettig idd. Maar misschien tip, ik had afspraak met mijn flessenman dat ie ze achter de container/kliko moest plaatsen. Ik zorgde dan dat die bij de voordeur stond. En net zodat niemand iets kon zien... Want het zijn redelijk grote kratten! Heel veel plezier om het verheugde nieuws te mogen/moeten <dankzij de flessenman> vertellen. grts
Oei das niet zo handig van die man,misschien even doorgeven aan je contactpersoon dat het niet goed ging? Die van mij zet ze ook gewoon bij mijn voordeur,maar ik had ook aangegeven er geen problemen me te hebben... Nu je het toch "moet"vertellen...veel plezier
als hij dat bij mij zou doen...zouk ook niet blij zijn...bij mij worden ze op de plek terug gezet daar waar hij ze vandaan haalt...en ik zorg wel dat ze uit het zicht staan
Kan me er wel iets bij voorstellen dat je hiervan baalt ja .... Aangezien wij een heeeeeeeeele vervelende buurvrouw hebben (lees: de telegraaf van de straat ), hebben wij ervoor gekozen om de kratten zelf weg te brengen iedere zondag. Werkt perfect! Toch veel plezier met het vertellen aan je fam!
He...woon jij naast de mijne dan? Maar idd beetje suf van die man. Kan me voorstellen dat je het niet leuk vind. Hoe reageerde opa en oma in spe? Was het ondanks alles wel leuk om te vertellen?
Hmmm wonen we dan misschien in dezelfde straat haha .. Opa moest even slikken haha Ben toch de jongste denk dat ik dat mn hele leven nog mee krijg Tussen mij en mn broers en zussen zitten meer dan 10 jaar dus tja Oma was helemaal blij
Ja heb ik al gedaan... Zij vond het heel vervelend en zou contact opnemen met de chauffeur en dan belde ze mij weer...dus ben benieuwd ...