Dan is parkeren met p en r bij het VU medisch centrum een goede optie. Als P en R daar vol is kun je er ook gewoon parkeren. Naast de parkeergarage is ook parkeerplek, dat is overdag vaak bezet maar om 17 uur minder. Je kunt dan verder met de tram; die stopt voor de deur bij het olympisch stadion. Het is eventueel ook wel te lopen overigens, als je houdt van een wandelingetje. Er zijn ook wel wat plekken in de straten rondom het olympisch stadion, maar dat zal wel sneller vol staan verwacht ik.
Als je om 17u bij het Olympisch stadion wilt zijn, kan het best zijn dat je gewoon in de parkeergarages kan parkeren. Let wel op dat er in Zuid veel gewerkt wordt aan de weg momenteel. En je kunt ook gewoon in de straten rondom het stadion parkeren. Met name als je een zijstraat van de Olympiaweg pakt, is er wel plek.
Maar rond het olympisch stadion kan je best ook heel makkelijk gewoon in de wijk parkeren en je hebt daar om de hoek ook een Albert Heijn en een parkeergarage van een hotel. Ik zou me echt niet teveel zorgen maken dat je geen plek kan vinden. En alle andere opties die men geeft kan je ook nog doen.
Mijn advies, auto parkeren in Noord, NDSM, pontje pakken naar centraal. Vanaf daar 2 minuten lopen naar het oostdek voor de tram. Tram 24 pakken richting VU en uitstappen bij halte olympisch stadion. maaaaaar, ik verwacht dat je je auto in de omgeving ook goed kwijt kunt!!
Haha ik zou hem gewoon in zuid droppen hoor, klinkt als een halve wereldreis dit. Heb nog nooit meegemaakt dat de garage bij de RAI of de plekken bij de VU vol zijn.
Ja... Moet zeggen dat de verleiding veel minder groot is als je er dagelijks laagste komt dan wanneer je hem af en toe ziet. Naar mn werk kom ik er 2 tegen (doe er max 15 min over). Verleiding is nul Na een pittige dag en nog moeten eten daarentegen (eet meestal op werk)
Ik snap het en herken het. Binnen een straal van 3 kilometer heb ik er ook 3 en kan de verleiding altijd goed weerstaan. Vroeger niet hoor maar na 50 kilo afvallen ga je je 3x afvragen als je zin erin hebt of het het wel waard is.
Vrijdag. Maar heb gezien dat er in de buurt ook een praxis en leen bakker enzo zijn. Zou toch moeyen lukken dan om ergens te parkeren