Woon niet in Amsterdam en kom er ook zelden, maar wij reserveren in dat soort gevallen vaak een plekje via https://parkbee.com/nl/stad/parkeren-in-amsterdam/?gclid=Cj0KCQjw94WZBhDtARIsAKxWG-_raH70xLzNMfG79T7OZC8ekG-FGnQEtY28_j1IQG_7hY0odd3qOeMaAqmPEALw_wcB
Ik zag dat er jn de buurt ook praxis en leen bakker is, daar kunnen we ook parkeren. Is het veilig om dan savonds terug daarheen naar de auto te lopen. Hier bij ons in Limburg kun je overal zonder problemen over straat maat ik ben geen Amsterdam gewend.
Je hoeft je daar echt geen zorgen om te maken hoor! Maar überhaupt geen zorgen over parkeren in die regio. Ik zou niet eens dingen reserveren als ik daarna toe zou gaan.
Uiteindelijk hebben we in de wijk ergens kunnen parkeren, koste maar 7, 80 en we hebben een top avond gehad
Wij hebben ook echt genoten!! Gelukkig zaten we op de tribune. Op het veld was het minder (in de tunnel)
Hebben wij in de golden circle biks van meegekregen gelukkig. Wel hebben we buiten voor de ingang half uur stilgestaan omdat we niet naar binne konden. Daardoor hebben we het eerste half uur gemist
Gelukkig maar! Heb vervelende dingen gelezen. Maar ze hebben het gelijk allemaal aangepast voor gisteravond!