wie woont er hier in koog aan de zaan

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 10 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Geur is gewoon iets om rekening mee te houden. Het is heel persoonlijk. Overal in de Zaanstreek zijn wel geurtjes.
    En je went er zeker aan.

Funderingsproblemen; grofweg alles voor 1940 is in kaart gebracht door de gemeente. Daarbij wordt vaak door in de advertentie of brochure van het huis vermeld wat de staat van de fundering is of een disclaimer vermeld.
    Van huizen gebouwd na 1960 is het houten palen gedoe niet meer aan de orde maar komt er soms wel weer betonrot voor.

Nu naar het werk

2. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Woon zelf in Zaandam, maar dicht tegen Koog aan.
    Geur is er volgens mij in het gehele gebied, hangt ook sterk van de richting van de wind af.
    Wat mij betreft zeker niet ideaal (ben er na vijf jaar nog niet aan gewend) maar jah, bij ons gaf de ligging t.o.v. werk doorslag en we namen de luchtjes voor lief.

Een goede tip trouwens als je serieus een huis aan het overwegen bent, is bezichtigen op verschillende tijdstippen.
    Dus een keer vroeg, een keer laat in de middag en een keer in de avond, krijg je toch een iets beter beeld van de buurt.

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    we gaan straks nog een keer kijken ik in ieder geval met mijn vader en oom

4. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Kijk eens op de site van de gemeente over de funderingsproblemen:

Funderingsherstel - Gemeente Zaanstad

Dan kun je zien welke wijken het zijn en of er misschien al wat aan gedaan is.

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Het klint raar maar als je dingen wil weten zou ik de buren vragen :)
    Die zijn toch meestal het eerlijkste.

Deel Deze Pagina