Onze zoon heeft voor school een ipad. nu hadden ze storing en konden ze op school niks installeren. Hij kreeg einde van de middag en mailtje van school dat ie thuis een Apple id moet aanmaken. Maar dit lukt niet. Er komt een betaaloptie. Maar we moeten niet betalen. De optie "geen" ontbreekt. Mijn man heeft zijn broer gebeld, nichtje zit ook op deze school en zij had wel die optie ertussen. Help!! Iemand met verstand van Apple? Morgen beginnen de lessen en hij kan nu niks.
Heb je de iPad al eens opnieuw opgestart? Ik heb een nieuwe iPad en mijn dochter kreeg de oude, ik liep bij haar ook aan tegen het maken van het id. Tijdens de installatie van de iPad koos ik uiteindelijk voor deze optie overslaan en heb hem in de playstore later alsnog aangemaakt
Als het niet lukt zou ik hem gewoon zo meegeven naar school en het uitleggen. Daar is vast iemand die het op kan lossen!
Ik heb toen een Apple Id via iTunes aangemaakt en niet via het apparaat zelf. Via iTunes zie je wel de optie "geen" staan.
Wiehoo tis hem zelf gelukt! Keer op keer op keer. nu via een of andere handleiding gedaan en voila. . He did it! Hij zal morgen behoorlijk brak zijn. Maar ik ben trots op hem. Ik had dat ding allang aan de kant gekwakt. Misschien toch weer een voordeel aan pdd-nos, dit moest ie doen van school en hij heeft net zo lang doorgezet tot het lukte. Maar nu istie helemaal hyper van blijheid. .. Hopelijk slaapt ie gauw